Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Forum GroepsbouwRevell 1/12 Shelby GT500 door JordiC [wip]
Chassis foto's Shelby GT500.
Er is veel discussie op het web over de juiste foto's van het chassis van "onze" Shelby (ja ik ga ook mee doen).
De consensus is dat de onderstaande foto's van de Shelby GT500 zijn.
De bodemplaat is zogoed als klaar. Nog enkele kleine hoekjes bijwerken, waar de zilverkleur iets te ver ging...
en wat boutkopjes zilver kleuren...
en dan de motor maar ingelegd, de uitlaat en de voorste ophanging...
mijn uitlaat komt wel niet tegoei uit op de plaats waar hij verbonden wordt aan de motor
morgen eens zien of ik dit nog opgelost krijg
Ziet er goed uit Jordi. Veel beter zonder die rode leiding erbij...
Fijne schilderwerken, die je tot een goed einde brengt, detail in overvloed.
Benieuwd naar het verv olg.
@bert65: ik dacht eerst dat ik mijn spruitstukken (of hoe dat ook heet) te ver naar buiten had gezet, maar ik heb het gewoon gezet zoals het erin pastte en aangezien jij het ook hebt, zal het dus idd productiefoutje zijn
Achja, daar merk je erna niet meer van. Zolang alles van de buitenkant past, ben ik content...
nog wat verder gedaan...
de dremel heeft weer mogen slijpen
en weer iets tegengekomen wat niet pastte (het blijft een Revell doos hé)
dus de kniptang erin gezet. Het zal niet 100% zijn zoals een 1:1 model, maar ik heb graag dat alles beetje op z'n plaats blijft zitten
Ziet er weer goed uit Jordi. Mooie vooruitgang.
Ja, het is en blijft inderdaad een Revell, maar kwalitatief zijn ze er toch al heel veel op vooruit gegaan.
Voor de prijs denk ik dat we nog niet al te veel te klagen hebben...
Je weet wat ze zeggen he?....als het niet past pak je een hamer,past het nog niet dan pak je een grotere hamer.
Maar zo langzaam aan word het al een mooi model.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.