Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed opgemerkt van de stuurknuppel. Blijkt dat dit nog een fout in de handleiding was, zowel in deze van Revell als de originele van Dragon. Na het vergelijken met foto's van de Zoukei - Mura kit blijkt dit inderdaad fout te zitten.Prachtige riempjes.
Ook de cockpit ziet er heel mooi uit maar staat je stuurknuppel niet verkeerd?
Grtz.
Luc
Is zeker een goed gedacht voor toekomstige modellen wat betreft die techniek met dat buisje.Mooi werk... alleen die rivetten zo maken... doet een beetje afbreuk vind ik. Misschien was heet beter een buisje te nemen, de rand een beetje te scherpen en deze door middel van een boorhouder even rond te draaien. Zo heb je de rondjes, maar niet de putten om de metalen platen te bevestigen.
Succes met het schuren aan de overgang tussen neus en onderromp
Ik heb dit altijd al een fascinerend toestel gevonden. Ooit heb ik ook eens een poging gewaagd om 1/72 versie te maken zonder veel succes. Ik meen dat dit toen ook Revell was maar ik kan mij vergissen. Wel heel erg mooie vorderingen vind ik.
Persoonlijk zou ik de rivetten niet gedaan hebben, op zich was dit al een tamelijk klein vliegtuigje dus op schaal zouden die volgens mij totaal onzichtbaar zijn.
Gek genoeg, hoewel dit toestel ontworpen was als interceptor, doet het zijdelingse profiel me wel heel erg denken aan een moderne B2 bommenwerper.