Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben zelf nog aan het twijfelen hoe ik het exterieur ga aanpakken, ik overweeg om de camo net zoals gewone ww2 luftwaffe aan te pakken, zonder speciale focus op het houte aspect. Toch blijft het een interessant idee om misschien hier en daar wat versleten lak te hebben en zo wat verweerd hout te tonen, maar valt noch te zien aangezien ik nauwelijks ervaring heb met het maken van een hout effect.Benieuwd naar welk jasje je deze gaat geven. Indien in hout/metaal hoop ik dat het goed komt, omdat dit onvergefelijk is naar foutjes...
Mastertool heeft inderdaad een mooie tool daarvoor. Blijkbaar heeft mijn vader nog een goede tool hiervoor liggen, dus daar zal ik voor latere projecten zeker gebruik van maken. Zelf zal ik later wel eens zo een tool aanschaffenMooi verslag reeds. Mastertool heeft een handige riveting tool.
Klopt volledig, maar het probleem met deze kit is dat de vleugels totaal niet paste met het centrale gedeelte van de body. Als je frontaal keek op de vlieger waren de vleugels veel te smal waardoor er zeker 1,5mm of meer overschot was. Te veel om zo te laten, zeker op de voorzijde.Zeer mooi maar ik vraag me wel af of het zo'n goed idee was om die naad zo deskundig weg te werken. Het centrale deel was bekleed met aluminium terwijl de vleugels met wat we nu multiplex noemen bekleed was. Dus het kan bijna niet dat er geen duidelijke zichtbare lijn was gezien de wanhopige situatie waarin het Rijk zich bevond in die tijd.
Had ik totaal geen idee van, bedankt om even te vermeldenMooi werk, maar naar ik denk niet ter zake... De vleugels waren gelamineerde houten panelen, met inderdaad deze vorm, maar dan uiteindelijk werden de verbindingen gelijmd, opgevuld, geschuurd ... zodat de enige overgebleven naden eigenlijk de metalen inserts waren voor inspectieluiken, brandstof, demontage vleugels enz... IMHO zijn deze paneellijnen enkel handig om de verschillende richtingen van de houtnerven aan te geven.
Desalniettemin: strak werk!!!