Hoofdsponsor

1/200 RMS Titanic (1:200) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Mega
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
:wow: Applaus, wordt echt heel mooi Rinie.

Als ik jou plaatjes zie weet ik meteen hoeveel werk ik nog te doen heb :yikes: :-D

Die cargo deuren in het dek van de 'well decks', die zijn in mijn boek en bouwpakket gemaakt van glas, dus een opbouw en afgedekt met doorzichting kunststof. Ik zie dat het bij jou dicht is. was dat de bedoeling of vond je dat zelf mooier?

MvG

Marcel.

:wow: Applaus, wordt echt heel mooi Rinie.

Als ik jou plaatjes zie weet ik meteen hoeveel werk ik nog te doen heb :yikes: :-D

Die cargo deuren in het dek van de 'well decks', die zijn in mijn boek en bouwpakket gemaakt van glas, dus een opbouw en afgedekt met doorzichting kunststof. Ik zie dat het bij jou dicht is. was dat de bedoeling of vond je dat zelf mooier?

MvG

Marcel.

Dank je Marcel.
Ik heb de cargo deuren inderdaad afgedekt, ik vond glazen cargo deuren vreemd.
Ik heb ook goed naar de Titanic film gekeken! ;)

forwardwelldeck.jpg

Groeten, Rinie

Heel erg mooi, Rinie, maar hou haar vooral uit de omgeving van ijsblokjes vandaan, want in 1912 kwam die combinatie ook niet goed ;)

Vandaag bracht de postbode een schitterend boek: Titanic the ship magnificent.
Een boek met bijna 700 pagina's bomvol met schitterende foto's, tekeningen en beschrijvingen.

DSC_0003-71.jpg

DSC_0006-59.jpg

DSC_0007-44.jpg

DSC_0005-65.jpg

Dat wordt weer vele uurtjes bladeren en lezen!

Groeten, Rinie

mooie postbode heb jij rinie, zoiets is bij mij nog niet in de bus gevallen

ik hoop dat je je niet aan het voorberijden bent op een 1:1 schaal.

het zal zeker een heel mooi boek zijn waar je heeeeeeeeeel veel uit kan leren dus heel veel plezier er mee

Vandaag weer wat verder geknutseld.
Dit is echt een leuke fase in de bouw. Veel priegel werk, maar de detail onderdelen en relinkjes brengen het model meer tot leven.

DSC_0004-60.jpg

DSC_0006-60.jpg

DSC_0001-66.jpg

DSC_0002-69.jpg

DSC_0005-66.jpg

DSC_0003-72.jpg

DSC_0007-45.jpg

Groeten, Rinie

Heerlijk tijdvretend die details, maar het maakt het schip wel af, ziet er nu al mooi uit.

Heerlijk tijdvretend die details, maar het maakt het schip wel af, ziet er nu al mooi uit.

Dank je Wim. Het is inderdaad heel leuk om gewoon een uur bezig te zijn met het plaatsen van een paar relinkjes.
Een soort van meditatie! ;)

Groeten, Rinie

moi mooi rinie en een vraagje / waar dienden de kranen voor ?
het komt helemaal tot leven met die kleine dingen er op dus nog leker door priegelen want het is zeker de mooite waard

moi mooi rinie en een vraagje / waar dienden de kranen voor ?
het komt helemaal tot leven met die kleine dingen er op dus nog leker door priegelen want het is zeker de mooite waard

Dank je Dirk!
De kranen werden gebruikt om goederen aan boord te hijsen. In de well decks zitten luiken naar het ruim. De kranen konden gebruikt worden om goederen door de luiken in het ruim te laden.

forwardwelldeck2.jpg

Groeten, Rinie

IDD, wij zien Titanic meestal als een passagiersschip, maar de letters RMS staan voor Royal Mail Ship, wat betekent dat behalve de passagiers, ook allerhande vracht (post) naar z'n bestemming moest.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan