Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dat hebben ze slim bedacht die mannen van Mantua!He, dit is goed gevonden om zo sloepjes te maken met die openingen die verspringen, is zeer realistisch zo.
Bedankt voor het mooie compliment!wat gaaf om dit te volgen wat maak je dat mooi als ze klaar is kan ze zo in het museum.
Mooi hoor, houten reddingssloepen. Bij mij waren ze nog van kunststof. Ik heb er toen zoals ik op mijn site heb uitgelegd dekzeiltjes over heen getrokken van fijn schuurpapier om zo de structuur te krijgen die dan redelijk in schaal uitkomt. Misschien ook voor jou een idee. De sloepjes werden toen altijd afgedekt.
Tjonge, jonge, wat ziet het er allemaal prachtig uit Rinie
Zou je (speciaal voor mij ) nog wat foto's van het volledige schip willen nemen en hier in dit verslag plaatsen ? Ik vind dat ze er echt SUPER uitziet, en wil graag nog wat extra genieten van dit prachtige werk.
Het is mij niet duidelijk, daarom deze vraag. De zijkanten van de sloepjes, zijn die als een geheel in de kit aanwezig?. Je moet ze toch niet beplanken..?
Voor de rest erg strak werk,mijn complimenten daarvoor. En ik zie een bekende tube plamuur..
Ron.
Mega zei:Het is niet gespoten hoor Dirk, ik verf alles met de kwast/penseel.
Groeten, Rinie
Schoon, gaat een prachtig model worden
Tja, en nu valt het ook goed op dat er ruimte genoeg was voor minstens twee maal zoveel sloepen op het enorme sloependek.Hoi Rinie,
Nu je zo al die reddingssloepjes zo ziet en dan te bedenken dat er veel te weinig waren om al de reizigers in veiligheid te brengen!?!?
Maar alles zien er schitterend uit hoor.