Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die speldjes zijn inderdaad heel handig. Al moet je natuurlijk altijd uitkijken dat je geen gaatjes prikt die je later blijft zien. In dit geval vallen de gaatjes straks weg onder de dek beplanking.dag ,rinie
op de foto's zyn van die spelden te zien,volgens my zeer handig
waar zyn deze te koop a.u.b
groetjes,ronny
Ik denk dat ik het met je eens ben Ron. Het is nu aan het opdrogen en de 'vlammen' van het hout komen mooi naar boven.Ik zou voor het eiken gaan,veel realistischer.
Ron.
Over die gaatjes in het hout, heb ik wel horen vertellen dat als je gaatjes hebt in je hout dat je er water moet opdoen en dat deze gaan dicht trekken door het uitzetten van het hout, is een tip die ik ook eens heb gekregen.
Deze watertip had ik nog niet eerder gehoord, interessant om eens uit te proberen. Wat ik tot nu deed (bij mijn Hoogaars model) is de gaatjes dichten met een drupje houtlijm, dat droogt transparant op en hiermee worden ze zo goed als onzichtbaar.Over die gaatjes in het hout, heb ik wel horen vertellen dat als je gaatjes hebt in je hout dat je er water moet opdoen en dat deze gaan dicht trekken door het uitzetten van het hout, is een tip die ik ook eens heb gekregen.
Voor de rest ben je terug goed op weg Mega
Zeer mooi geschilderd.
Als je goed kijkt dan zie dat je tussen de 2 pijlen minder hebt afgeschuind.
Hoi Rinie
Ziet er geweldig uit ,hoe ga je de huidpanellen maken
als ik naar foto,s kijk van de titanic zie ik dat het geen vlakke huid was
maar bestond uit huidplaten die geklonken waren ,vandaar dat
ik het vraag .
Henny
Hoe zien die losse huidplaten eruit?.
En ga je deze er gewoon stomp op lijmen,dus tegen de wand op?.