Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar was ik nog volop bezig toen ik de foto nam en daarom toont de pasta daar een nog beetje dik.
Aan dat gereedschap daar zit een heel verhaal aan vast. Ik had dit besteld maar tot nu toe (maanden later) nog niet gekregen.Ron zei:Ziet er al goed uit dat Zimmerit Droop.
Paar vraagjes, zit er ook nog gereedschap bij (misschien even gemist en al vermeld), ga je motorluiken nog aanpakken zodat ze vlak komen te liggen met de de rest van het achterdek, maar ik zal wel vooruit lopen op de werkzaamheden
Een opmerking over je Zimmerit, dit spul zat niet op het dak en motordek ;-)
Ik wist dat de Zimmerit daar niet hoort maar ik moest toch wat doen om die rivetkopjes weg te moffelen.
Nou ja, mij stoort het helemaal niet hoor. Laten we zeggen dat deze StuG een speciale uitvoering is.
Ik zou zelf de moeite niet doen om er uberhaupt een patoon in te maken.Ik weet dat de Duitsers ook in het veld Zimmerit aan brachten, dat zou hier ook wel eens gebeurd kunnen zijn.
Als ik ergens midden in Rusland zou zitten, onder een brandende zon, dan zou ik een moeilijk Zimmerit patroon ook aan mijn laars lappen en een makkelijker patroon nemen....![]()
En ik hier maar nadenken over welk Zimmerit motief ik zou gebruiken.![]()