Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@famo : zit nog niet volledig vol , want moet nog de achterdeur binnenkant inkleden , ziekenkastje ! is inderdaad wel krap voor zes mannen .
@GUnit : de zetelbekleding vond ik mooier ipv op de zijkant vol te propen met andere tools .
@ famo : danks voor de site vorige donderdag besteld en weekje later al in de bus ontvangen
er is wel een beetje werk aan , de tracks in de doos van dragon waren goed maar na ze te lijmen had ik problemen dat niet al de schakkels mooi beweegden zodoende ook niet mooi in de voorste wiel zaten .
bedankt gasten voor de complimenten .
@ hardcoremedic : had daar nog niet aangedacht ,maar denk dat nu niet anders kan dan firuls tracks gebruiken de plastiek tracks geprobeerd licht te plooien en de pinnen breekte al bij sommige tacks en nog eens lijmen ging niet helpen toch bedankt voor de tip .
@ droop en DJs , zal mijn uiterste best doen , nog maar de tweede keer dak zoiets van firuls gebruik
nog een beetjes verder bouwen aan de tracks en dan weer doorgaan met de rest van de opbouw
foto's volgen
De firuls tracks opgekuist en de gaatjes opnieuw in geboord
dan een dryfit gedaan en ja dat ziet er veel beter uit ipv plastiek tracks van dragon . er zitten wel vele uurtjes in om de tracks aan elkaar te brengen . maar het resultaat dat ik er mee bereikt heb is nu beter
één zij kant is al verder in gekleed met de opberg bakken en spatbord en uitlaat
enzo.....
langs deze kant moet ik nog de achterste wiel een beetje aan passen van positie
zodat de firul tracks beter vloeien op het wiel en de buiten zijkant verder inkleeden
Ik ben zot van friuls , het resultaat doet de kostprijs vergeten.
Ik heb het je vrijdag gezegd dat je model met de friuls erop, het direct een compleet model zou zijn, en zie hier !!!!
Natuurlijk hink ik een beetje achterop in alle topics nu ik hier pas aangekomen ben, maar als ik zo'n leuke projecten zie als deze kan ik niet anders dan even mijn appreciatie laten gelden. Interessant om te volgen, leuk he die friuls ik vind het ook altijd super om ze op een tank te monteren eens ze in elkaar zitten
Leuk voertuig, goed gebouwd, dit kan alleen maar positief eindigen. keep up the good work!
Euh Tom ......ik kan verkeerd zijn hoor, maar ik denk dat aan die deurtjes van de opbergkasten aan de zijkant geen touwtjes hangen. Eens ze open zijn hangen ze daar te hangen
Nu je het zegt Famo, op onderstaande foto zie je duidelijk dat het detail in de luikjes aanwezig is.
Als ik het goed voor heb zijn dat staafjes die aan een kettingetje hangen, dus als je je panelen als opengeklapt monteert, zou daar in principe inderdaad een kettingetje met een ijzeren staafje onder bengelen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.