Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pastis, ik zou me niet verkijken op die friuls hoor. Er is redelijk wat werk aan (uit ervaring), hier en daar wat flash op te ruimen, dan alle links één per één aan elkaar hangen met een ijzerdraadje, en als je het niet goed doet komen die soms ook weer los.. het is dus ook wel werk, die tracks. Ik vind persoonlijk Modelkasten aangenamer om mee te werken door dat elementje dat je er bij krijgt waar je een serie links in kan plaatsen en dan de pinnetjes in moet duwen. Gaat toch vlot?
Als ik het goed voor heb zijn dat staafjes die aan een kettingetje hangen, dus als je je panelen als opengeklapt monteert, zou daar in principe inderdaad een kettingetje met een ijzeren staafje onder bengelen.
Euh Tom , ge hebt toch die eerste laag wit van Tamiya niet rechtstreeks op je pvc gespoten é ?
Zo ja , vrees ik dat ge problemen zal krijgen want tamiyaverf heeft altijd een primer nodig daar acrylverf zeer slecht hecht op pvc en bij de geringste aanraking loskomt.
Ik zeg dat maar omdat ik hier nergens het plaaten van een primer zie op foto of ergens lees.
Het kan ook een vergissing zijn van mijnentweege.