Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja en nu ik weet dat het snel kan, ga ik ze misschien ook eerder toepassen bij luikjes die ik normaal gesproken dicht zou laten, bijv. voorraadkastjes of zo. Drie kwartier om één deurtje openend te maken... valt wel mee vind ik.
Als er interesse is, zal ik na het weekend wel een korte how-to maken.
Wordt nog veel mooier..... jongens wat een kit is dit! Echt een project om verliefd op te worden, al die details en zo mooi gemaakt en werkelijk alles past precies.
WAT een verschil met Revell bijvoorbeeld... en ik blijf erop hameren: dit is een kit uit 1979!
Zie hier bijvoorbeeld de foto's maar af van de constructie van de geschutskoepel... Heeft niets te maken met talenten mijnerzijds maar gewoon echt de kwaliteit van de kit.
9. Eerst even gaatjes boren en uitdiepen voor het kanon en de mitrailleur:
10. De details binnenin de (ook na montage draaibare) koepel, waaronder het (ook na montage in hoogte verstelbare) kanon:
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.