Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee Erwin, dat gaat niet lukken... ik heb het idee dat ik misschien al een te ambitieus plan heb en doe mijn uiterste best om het af te krijgen maar het wordt erg, erg moeilijk. Ik kan het me niet veroorloven om nog meer te gaan scratchen... maar als er een wash op zit denk ik dat het best toonbaar zal zijn.
Dank je. Een mix van ongeveer 90% Tamiya XF-60 Dark Yellow en 10% XF-57 Buff voor het gele gedeelte, voor het kanon en de MG-34 Vallejo Air 71.052 German Grey.
22. De tracks zijn best mooi, maar bewerkelijk. Veel losse schakels, op deze manier lijm ik ze in de juiste stand (ze worden in twee delen geairbrushed):
Prachtig werk ik geniet van elk moment hier , het ziet er werkelijk goed uit , er is maar 1 probleem en dat is ik weet begot niet waar ik eerst moet naar kijken ik ga nog wat verder kijken
Marc
Hartelijk dank voor de aanmoedigingen Camaro en Marc... ik voel me een beetje bezwaard dat ik niet zoveel in andere topics reageer / kijk, dat komt na het weekend. Ik heb er denk ik niet de tijd voor...
24. Zelfs een complete stuurinstallatie zit er in. Ik ging er niet eens vanuit dat de stand van de voorwielen variabel was.
25. 1e stuk van de afplakwerkzaamheden.
26. Geen photo etch bij deze kit, maar Tamiya heeft ook hier een oplossing voor: gaaswerk van een soort stof. Zelf te snijden aan de hand van sjabloontjes in de handleiding.
27. Alles geprimed.
28. Filter roodbruin geeft een mooi diepe kleur. Links voor de filterbehandeling, rechts na.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.