Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@ Ron, is een beetje optisch bedrog. Maar nu je me er hebt opmerkzaam hebt gemaakt ga ik er toch nog eens aan prutsen, ze zijn even groot maar lijken inderdaad verschillend.
Waww Jan mooi werk en het schild is top gedaan de blauwe kleur komt hier heel goed tot zijn recht verder ben ik benieuwd hoe het schild er gaat uitzien als het is af gewerkt. ..
Ja mannen was freehand, ben vanavond opnieuw begonnen.
Heb mij iets te ver gewaagd en kreeg het niet meer goed.
Dus opnieuw, het voordeel is dat ik nu ongeveer weet hoe het moet.
Tja, het idee begint in je hoofd de rest is dan opnieuw beginnen tot je tevreden bent met het resultaat.
De enige lijddraad die ik gebruik zijn twee fijne lijnen die de binnen en buiten cirkel weergeven en die in het patroon verdwijnen, dit om ongeveer een oriëntatie te hebben.
Het resultaat na 5 dagen schilderen en x maal herbeginnen volledig of gedeeltelijk.
Heb gisteren en vandaag met dank aan het mooie weer, verder gewerkt aan de binnenzijde van het schild het aanbrengen van de lederen riem en deze daarna van een kleurtje voorzien.
En heb ook verder gewerkt aan de voorzijde van het kleed en de versiering in het haar.
de diepte in het onderkleed is verkregen door verschillende punten over elkaar te plaatsen, beginnend met zwart dan donker groen iets lichter groen en tenslotte geel
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.