Hoofdsponsor

Anders / onbekend Shieldmaiden [WIP]

Hey,

Yep, dat is hier wel wat met die bustes en figuren. Er zitten hier knappe gasten tussen. ;)
Allesinds een mooie dame in wording.... :)

@ Ron, is een beetje optisch bedrog. Maar nu je me er hebt opmerkzaam hebt gemaakt ga ik er toch nog eens aan prutsen, ze zijn even groot maar lijken inderdaad verschillend.

Grtx Jan

De laatste twee dagen ben ik begonnen aan het schild, de richting ligt ongeveer vast.
Er moeten enkel nog een paar honderd lijntjes en vlekjes bij.

attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan

Mooie start aan schild Jan.
De slijtage plekken op het schild allemaal het het de kwast gedaan?

Waww Jan mooi werk en het schild is top gedaan de blauwe kleur komt hier heel goed tot zijn recht verder ben ik benieuwd hoe het schild er gaat uitzien als het is af gewerkt. ..😈

Ron, kompleet met het penseel
Danny, na drie dagen schilderen is dit het resultaat

attachment.jpg

nu blijf ik er effentjes af, mischien nog een paar prutsen maar voorloppig ben ik best tevreden.

Grtx Jan

dat is weer eentje zonder woorden...
Prachtig gedaan dat schild.
Blijf bewondering voor je hebben maat ...

grt Nicolas

Ja mannen was freehand, ben vanavond opnieuw begonnen.
Heb mij iets te ver gewaagd en kreeg het niet meer goed.
Dus opnieuw, het voordeel is dat ik nu ongeveer weet hoe het moet.

Grtx Jan

Dat gebeurd mij nou nooit dat ik iets opnieuw moet beginnen Jan :)
Ik ben benieuwd naar de tweede versie, ik vond de eerste al goed.

Als ik je kan helpen met de opbouw van een Keltische tekening laat het dan maar weten.Graag gedaan. Vr gr van Lode

Foto's willen niet echt lukken, maar het schild is zo goed als af.
In realiteit zit er meer contrast in.

grtx Jan

Dit is inderdaad stukken beter Jan, mooi gedaan.
Het nadeel van foto`s is dat het wel vaak veel van de kleuren teniet doen helaas :(

Tja, het idee begint in je hoofd de rest is dan opnieuw beginnen tot je tevreden bent met het resultaat.
De enige lijddraad die ik gebruik zijn twee fijne lijnen die de binnen en buiten cirkel weergeven en die in het patroon verdwijnen, dit om ongeveer een oriëntatie te hebben.
Het resultaat na 5 dagen schilderen en x maal herbeginnen volledig of gedeeltelijk.

Grtx Jan

Laatst bewerkt:
Heb gisteren en vandaag met dank aan het mooie weer, verder gewerkt aan de binnenzijde van het schild het aanbrengen van de lederen riem en deze daarna van een kleurtje voorzien.

attachment.jpg

En heb ook verder gewerkt aan de voorzijde van het kleed en de versiering in het haar.
de diepte in het onderkleed is verkregen door verschillende punten over elkaar te plaatsen, beginnend met zwart dan donker groen iets lichter groen en tenslotte geel

attachment.jpg
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan

zuuuuuuucht, dit is adembenemend mooi.
Jan,alvast proficiat voor het tot nu toe behaalde resultaat.
vgr Marc

Terug
Bovenaan