Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar kijk ik van op, kun je dat toelichten ? ben je gewoon niet goed genoeg of hebben de internationale jury's oogkleppen op ?momenteel past mijn stijl niet echt bij wat internationale scheidsrechters willen zien.
Ben ik niet mee akkoord. Een airbrush is net als een penseel gewoon een gereedschap. Beiden hebben voor- en nadelen, maar om nu te zeggen dat een airbrush gebruiken afwijkt van de kunst is op zijn minst overdreven.persoonlijk vind ik als je met een airbrush gaat werken om figuren te schilderen je gaat afwijken van deze kunst. want dit is toch wat ik er van vind, als je figuren gaat schilderen met een penseel en dit tot een goed einde brengt zijn het voor mij net kunstwerken zoals een Rembrandt.
Ik denk niet dat er ook maar 1 deelnemer aan wedstrijden het ijskoud laat of iemand zijn figuren smaakt of niet. Zo werkt het niet. Uiteraard weet je graag of je wel goed bezig bent.en wat je zegt over het feit dat mensen hun figuren onrealistisch gaan schilderen om toch maar te winnen vind ik gewoonweg belachelijk. je schildert je figuren naar eigen smaak wat een ander er van vindt laat mij persoonlijk ijskoud.
Peter, wat volgt is mijn persoonlijke mening.
Internationaal zit er nog verschil op, er zijn stukken waarvan ik denk dat ik beter mijn penselen kan weggooien.
Anderzijds zijn er stukken die prijzen winnen waar ik mij vragen bij stel, de jury zijn mensen en die proberen (die geven hun eerlijke mening) eerlijk te jureren.sommige figuren vind ik "overschilderd" ik bedoel daarmee dat ze de realiteit niet meer benaderen, maar overdreven geaccentueerd zijn om nog een groter 3D effect te verkrijgen.
Er zijn schilders die hun figuren in deze stijl schilderen om prijzen te winnen (passen hun figuren de jury aan), iedereen wil wel eens op het podium.
Gezien de grote deelname aan de workshops van de gerenommeerde schilders, zie ik in de nabije toekomst daar ook geen verandering in komen.
Sluit ik mij volledig bij aan.
Prima samengevat JanBlijkbaar voelt zich iedereen wel is misdeeld of slecht beoordeeld, op de wedstrijd stonden 635 stukken in 7 categorieën aan iedere deelnemer gaan uitleggen waarom is zo goed als onmogelijk.
Als men aan wedstrijden deelneemt is het "a part of the game" dat men het oordeel van de jury vertrouwt, men neemt ja vrijwillig deel.
Wat ik me wel eens afvraag is, waarom mensen die al goud scoren(en soms best of show winnen) dan tóch
steeds weer op elke wedstrijd meedoen met het zelfde werk...
Jureren.... raak je nooit over uitgepraat![]()