Hoofdsponsor

Anders / onbekend Shieldmaiden [WIP]

Bedankt Marc,
Ondertussen werk ik rustig verder het rechter schouder gedeelte heb ik gisteren gedeeltelijk geschilderd en beide armen in bruin leder.
Een paar details moeten nog .

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

grtx Jan

Knappe dame, bedoel ook eigenlijk de kleuren en technieken om haar zo mooi te laten uitzien.
Eveneens prachtige weergave van het verweerde/gehavende schild !

Dank u, we proberen ons best te doen.

Vandaag terug een compleet verregende dag en alleen thuis, dus we hebben veel uren kunnen schilderen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan

ik heb maar een opmerking en dat is ...........dat ik er geen heb .
Modeller ar mycke bra zou elke rechtgeaarde Viking zeggen .
gr van Lode

Modeller ar mycke bra
Lode mijn vikings is een beetje ingeroest?

Heb blijkbaar veel volgers, maar geen kritiek of voorstellen dus ik schilder maar gewoon verder.
Ik hoor het wel als ik verkeerd bezig ben.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Stilletjes komt het einde in zicht, ergens beginnen nadenken over een passend voetstuk om mijn madam de presenteren.

Grtx Jan

is niks meer of minder dan dat het een super model is .
en ja doe jij maar gewoon verder , is niks op aan te merken ( niks negatiefs dus )
voor sokkel zou een dik en ruw stuk leisteen niet misstaan denk ik zo , gat boren koperen staaf erin en klaar
dat geeft goed de sfeer van het model weer dacht ik
is maar een ideetje he
gr Lode

naam voor het op de sokkel : ingen passerar (wat zoveel is als niemand komt voorbij ) ( je moet het toch scandinavisch houden he ?)

verkeerd bezig,...

Ja wie dit durft te zeggen over uw werk verdient een pak slaag !!! ;)
Dit is gewoon om jaloers over te worden.

verkeerd bezig,...

Ja wie dit durft te zeggen over uw werk verdient een pak slaag !!! ;)
Dit is gewoon om jaloers over te worden.

Volledig mee eens , weinigen doen hem dit na ....zoiets zien passeren hier is puur genieten :)

Wat kan men hier van commentaar leveren???
Het ziet er prachtig uit, de kleuren zijn zeer mooi op elkaar afgestemd en maken een zeer mooi geheel :yumyum:.
Wat mij betreft is dit je beste werk wat ik hier al de revue heb zien passeren...:07:
Doe zo verder, ik kijk al uit naar de volgende reeks foto's om terug te watertanden :684:

Daar ik zelf net uit de kinderschoentjes ben gestapt en nog een lange weg voor me heb met figuren schilderen kan ik alleen maar genieten van je werk.
Als ik toevallig iets zal zien wat niet zal kloppen in mijn ogen dan zal ik het zeker niet nalaten om opmerking te plaatsen :)
Dus ik blijf voorlopig genieten van je kunsten.

Ik zal beginnen met me te verontschuldigen, je ziet wel hoeveel keer je bijdrage wordt geopend maar als er geen reactie komt ga je op de duur aan jezelf twijfelen.
Ik maak mij er ook schuldig aan, dus sorry.

Gisteren nacht de laatste streepjes gezet, vandaag het voetje gemaakt. nu enkel het plaatje nog.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Ik hoop dat ze jullie een beetje bevalt.

Grtx Jan

Mooie buste geworden Jan, de sokkel vind ik goed geslaagd voor deze dame

zoals ik zei dus een sokkeltje van ruwe steen geeft het beste het sfeertje rond deze figuur weer .
eentje om ( heel ) trots op te zijn deze buste
gr Lode

Prachtig, het bevalt mij zeer, je werk, zozeer dat je deze gerust op onze schouw mag komen zetten zodat ik er elke dag kan naar kijken ;)

Terug
Bovenaan