Hoofdsponsor

1/35 Somua 35S 739 (f) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien het kanon naar achteren draaien, zodat het lijkt alsof hij aan het vluchten is uit Caen?

Groeten,
Peter

Ziet er weer prachtig uit Rik. Alles netjes op zijn plaats, camo perfect, roest niet overdadig,...
Moeilijk om negatieve puntjes te vinden...

Mark

Bedankt mannekes !

@Makamba : De toren kan ik niet meer draaien, hij is namelijk vastgelijmd. Door de verflaag kon ik de toren niet meer in het chassis passen. Hierdoor heb ik beide nokken afgezaagd en de toren met lijm vastgezet.
Eigenlijk vind ik hem beter ogen, zeg maar agressiever, met de loop vooruit.

@Interceptor : ge zult hem kunnen bewonderen in Leopoldsburg, misschien vind ge dan wel negatieve punten...;)

@plastiekprutser : dat naamplaatje laat ik maken in Ieper, bij "Ieper op slot".
Zijn email adres : info@ieperopslot.be, duur is hij zeker niet, meestal betaal ik rond de 4 € per plaatje. Misschien is hij bereid om te werken met postorder, de vraag stellen kost niets...

Groeten Rik

Hey Rik,

Deze opstelling vind ik persoonlijk ook beter.
Heel mooi uitgevoerd op zo'n kleine vignette, het spreekt.
Komt er nog een figuurtje bij of laat je het zo??

Dag Swaken,

Bedankt om je mening te uiten. Het zal hoogstwaarschijnlijk deze opstelling worden, ik wacht nog tot vrijdag om hem definitief te bevestigen. Het is dan clubavond en wil nog eerst eens de mening horen van mijn club-collega's.
Wat het figuur betreft, er komt er geen bij. De tank heb ik gebouwd met alle luiken dicht omdat er geen interieur in zit, dus een tankfiguur is al uit den boze. Verder wil ik er ook geen figuur naast plaatsen om zo de aandacht niet weg te leiden van het hoofdobject (de Somua).

Groeten Rik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan