Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik geloof dat ik nog niet helemaal snap hoe dit gaat werken.
Worden de twee delen op de foto op elkaar gelijmd?
Mist er dan niet nog een stuk, want het onderste deel is korter?
Ok, eventjes een non-update. Vandaag zou ik een pot G4 halen bij VosSchemie, maar die bleken nog tot en met zondag gesloten te zijn.
Dus eventjes de knoop doorgehakt en beslist van te wachten tot ze terug open zijn.
Ik heb echter wel nog een vraagje, let wel, gewoon een vraagje, ik heb gemerkt dat er behalve van enkele enthousiaste medemodelbouwers, weinig of geen reactie of feedback komt. Mijn vraag dus, zal ik deze log verder posten met de voortgang van het model, of zal ik dit in alle stilte en privacy verder bouwen, met eventueel het opsturen van foto's naar de geinteresseerden, mij echt wel om het even hoor.
Vooralleer af te sluiten nog eventjes een schriftelijke update, haar kontstukjes zijn nu ook geinstalleerd, volgende stap is het aanbrengen van het valse dek en... geloof het of niet ; de eerste huidlaag (jaja, dit model heeft ook meer dan 1 "beplanking").
Ik heb nu eventjes niet meer de energie om plakband te gaan zoeken in huis (voor het tijdelijk fixeren van het valse dek), maar morgen zal ik deze volgende stap dus zetten van zodra ik van m'n werk thuis kom (vroege shift).