Hoofdsponsor

1/50 spanten bouw pinas ( spiegelretour schip )

Status
Niet open voor verdere reacties.
np nick .
ik heb ze er ook ff opgezet dan heb je er mischien al een beter zicht op

izasep.jpg

nu de totale lente = 125 cm en 110 hoog

het was een paar dagen stil hier .maar heb onder tussen ook nog iets gedaan.
veel katrollen gemaakt en ben ook maar begonnen met het touwwerk

2e5jdjd.jpg

jh7imf.jpg

alle begin is mooielijk maar het begint goed te lukken. voor een eerste keer ben ik best wel tevreden ook al weet ik zelf dat het nog veel beter kan, dat zal met de jaren wel komen zeker ;)

dat wil ik wel doen wim maar het is ook maar mijn eerste rigging werkje dus verwacht niet te veel

Dirk, ik heb er alleen maar bewondering voor. Ik weet dat dit de eerste keer is en aangezien ik er ook nog niet veel verstand van heb, kom ik niet verder dan: mooi gedaan :D

thx mannen ik weet dat het niet perfect is maar alle begin is mooielijk en dat geld zeker voor het touw werk. ik keek er dan ook erg tegen op maar nu ik bezig ben valt het reuze mee en is helemaal niet eentonig.

en meer dan je best kan je tog niet doen

ik heb vandaag eens lekker met mijn voeten omhoog gelegen en het werk aan de mannen overgelaten :D

122nrdc.jpg

eb925g.jpg

t6be6p.jpg

ze hebben één kant helemaal afgekregen 8)

amaai, dirk
Eventjes weg geweest en dan die evolutie van je
Pfffff, ik sta weg achter, hé.
Zal nog een tijdje duren.....maar 'k kom zeker terug.
Heb andere dringende werkzaamheden voor het ogenblik.
Proficiat hoor, knap..... heel knap zelfs
groetjes
Ward

thx mannen .

ik heb gisteren tog maar maar iets gedaan maar niet echt veel :D

ik heb mijn single bloks maar een een kleurtje gegeven. ik heb er wel wat teveel gemaakt schat ik :ph34r: maar die kunnen altijt nog dienen

8yx6yd.jpg

omdat ik moet wachten op het zwarte garen voor de want ( die zou vandaag binnen komen ) ben ik alvast begonnen aan het snijwerkje voor het zij raampje van de kapitein hut. ik heb hier voor het voorbeeldje van de heemskerk gepakt.
nu ook voor mij met buxus :grin: en het snijt wel heel erg goed moet ik zeggen.

1zr10nk.jpg

2rxe8uf.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan