Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het was een paar dagen stil hier .maar heb onder tussen ook nog iets gedaan.
veel katrollen gemaakt en ben ook maar begonnen met het touwwerk
alle begin is mooielijk maar het begint goed te lukken. voor een eerste keer ben ik best wel tevreden ook al weet ik zelf dat het nog veel beter kan, dat zal met de jaren wel komen zeker
Dirk, ik heb er alleen maar bewondering voor. Ik weet dat dit de eerste keer is en aangezien ik er ook nog niet veel verstand van heb, kom ik niet verder dan: mooi gedaan
thx mannen ik weet dat het niet perfect is maar alle begin is mooielijk en dat geld zeker voor het touw werk. ik keek er dan ook erg tegen op maar nu ik bezig ben valt het reuze mee en is helemaal niet eentonig.
amaai, dirk
Eventjes weg geweest en dan die evolutie van je
Pfffff, ik sta weg achter, hé.
Zal nog een tijdje duren.....maar 'k kom zeker terug.
Heb andere dringende werkzaamheden voor het ogenblik.
Proficiat hoor, knap..... heel knap zelfs
groetjes
Ward
omdat ik moet wachten op het zwarte garen voor de want ( die zou vandaag binnen komen ) ben ik alvast begonnen aan het snijwerkje voor het zij raampje van de kapitein hut. ik heb hier voor het voorbeeldje van de heemskerk gepakt.
nu ook voor mij met buxus :grin: en het snijt wel heel erg goed moet ik zeggen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.