Ziet er goed uit.
Zelf zou ik voor roest gaan voor de uitbouw.
Zelf zou ik voor roest gaan voor de uitbouw.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Effe off-topic, een doordenkertje, terwijl we het toch over voetbal hebben. Op 25 mei stemde 1 op 3 Vlamingen op N-VA, eerste programmapunt : de splitsing van België.
En nu lopen ze allemaal met de driekleur rond hun pens, ... hoe hypocriet kun je zijn ?
Dan kom ik hier zitten en voor een lange tijd@Thierry : zet er U bij, neem een pintje en een chipke, Keizer Modelbouw trakteert.
Dan kom ik hier zitten en voor een lange tijd
Wat politiek betreft... ja ik ben slecht geplaatst om over de NVA te spreken aangezien ik franstalig ben (en dus zeker niet objectief) maar om eerlijk te zijn heb ik van de PS zeker ook niet nodig Ik voel me niet waal en ook niet vlaams, ik zou wel zeggen dat ik me een brusselaar voel maar eigenlijk heb ik nooit in Brussel gewoond (altijd in Vlaanderen aan de rand van Brussel: Beersel en Drogenbos). Het enigste waarvan ik nu zeker ben is dat ik toch trots ben op de belgische vlag die nu op mijn gevel staat. Bon... dit was efkes out of topic maar ja... het deed deugd om het te zeggen
Thierry
Je bent gezien je schrijfstijl niet uitsluitend franstalig.