Pascal en Filip, dank voor de complimenten.
De motor is nu zover gereed dat hij ingebouwd kan worden. De olie koelleidingen, welke ik bij de eerste niet uit het frame kreeg, heb ik deze maal eruit gekregen en geplaatst. Paste perfect. Heel slim, had ik de handels van de startmotor en nog een paar leidingen, niet geplaatst. Met de bedoeling deze op het laatst te plaatsen. Daar ben ik mee bezig en wat doe ik, de motor een beetje kantelen, en druk met mijn pink, toch de olie koelleidingen kapot. Schade viel mee, de ene had 1 breuk en de andere 2 breukjes. Dat is ondertussen hersteld. Maar toch weer niet gelukt.
Allereerst de foto's van de motor, daarna het chassis met de reduceerkast.
De motor is nu zover gereed dat hij ingebouwd kan worden. De olie koelleidingen, welke ik bij de eerste niet uit het frame kreeg, heb ik deze maal eruit gekregen en geplaatst. Paste perfect. Heel slim, had ik de handels van de startmotor en nog een paar leidingen, niet geplaatst. Met de bedoeling deze op het laatst te plaatsen. Daar ben ik mee bezig en wat doe ik, de motor een beetje kantelen, en druk met mijn pink, toch de olie koelleidingen kapot. Schade viel mee, de ene had 1 breuk en de andere 2 breukjes. Dat is ondertussen hersteld. Maar toch weer niet gelukt.
Allereerst de foto's van de motor, daarna het chassis met de reduceerkast.