Roy, een oefening voor een vaste hand,maar ook een oefening om weinig lijm te gebruiken en haast moet je niet hebben. Peter en Cargomaster dank voor het compliment.
Marc ook dank voor het compliment. Om je vraag te beantwoorden, kan ik nog geen foto maken van de dryfit of plaatsing. Eenmaal zover is natuurlijk weer verstopt hoe het zit. Maar misschien verduidelijkt dit iets
Ik vergelijk het met een buigzame treinrails waar de stalen platen in feite de bielzen zijn, en de geleiding rollen als trein wielen met de opstaande flenzen
Dit is de bouw beschrijving
De spreu hechtpunten zijn nog te zien, als eenmaal geplaatst een een "groot" geheel wegvijlen is vriendelijker voor mijn nagels, en verhinderd vliegende delen
De zijde die over de geleiding/span en trek wielen loopt
De zijde waar de stalen platen op komen
De geleiding rollen, welke onder met de manien van geleiden tussen de rollen
Marc ook dank voor het compliment. Om je vraag te beantwoorden, kan ik nog geen foto maken van de dryfit of plaatsing. Eenmaal zover is natuurlijk weer verstopt hoe het zit. Maar misschien verduidelijkt dit iets
Ik vergelijk het met een buigzame treinrails waar de stalen platen in feite de bielzen zijn, en de geleiding rollen als trein wielen met de opstaande flenzen
Dit is de bouw beschrijving
De spreu hechtpunten zijn nog te zien, als eenmaal geplaatst een een "groot" geheel wegvijlen is vriendelijker voor mijn nagels, en verhinderd vliegende delen
De zijde die over de geleiding/span en trek wielen loopt
De zijde waar de stalen platen op komen
De geleiding rollen, welke onder met de manien van geleiden tussen de rollen