Hoofdsponsor

1/35 us indian 741b + 20 cwt trailer [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter hooy
  • Startdatum Startdatum
De reden dat ik aanraad om er iets aan te doen is, dat het er nu een beetje rommelig uitziet. Ik heb niet het idee dat dit een punt van slijtage is (dat de veren onder zo'n zadel in de loop van de tijd scheef gaan staan), volgens mij blijft dat juist netjes in vorm.

Ziet er netjes uit, Hooy en met de uitleg van Roy denk ik dat de zadelveren zeker zullen verbeteren. De bekabeling is zeker een meerwaarde aan je build. Ik zou persoonlijk ook nog eens naar de banden kijken (#163), het lijkt net of er 'happen' uit zijn? Komt mij wat onnatuurlijk over, of is dit de bedoeling van je? Dan heb ik niets gezegd.

Je hebt gelijk hoor dat het een beetje rommmmelig is :-)
Dju die marco stand e hahahaha.

Nee het is al beter als in het begin . en ga dit ook verbeteren .
OK ga u methode is proberen

Maar heb net nog is nagemeten en op 3.2 mm is niet echt veel ruimte om een veer eivormig te trekken en mooi open te laten.

Maar we doen gestaag verder.
Thanx voor de tips .
Het kan alleen maar beteren hierdoor.

Dave

Band voorbeeld. Natuurlijk zeer zwaar overdreven maar toch ;+)
attachment.php

De ( uitgefreten ) zadel is dat overdreven.
Ik vermoed dat het leder is.
Als dit te overdreven is ik kan het altijd vervangen.
Tips and kritieks are always welkom dude's

Dave

Je hebt gelijk hoor dat het een beetje rommmmelig is :-)
Dju die marco stand e hahahaha.

Nee het is al beter als in het begin . en ga dit ook verbeteren .
OK ga u methode is proberen

Maar heb net nog is nagemeten en op 3.2 mm is niet echt veel ruimte om een veer eivormig te trekken en mooi open te laten.

Maar we doen gestaag verder.
Thanx voor de tips .
Het kan alleen maar beteren hierdoor.

Dave

Op 3,2 mm. is er best wel wat mogelijk hoor. Wat je ook nog zou kunnen overdenken is om de mal niet te maken van sprue, maar van een stof die oplost in aanraking met water bijvoorbeeld. Dan hoef je er alleen maar water bij te voegen en dan lost de mal op.

Onthou, een model is als een ketting: zo sterk als z'n zwakste schakel. Ik hoop niet dat je er spijt van krijgt dat je de zadelveren niet een net iets betere kans hebt gegeven.

Niet om te zeuren dit hoor, alleen om je aan te zetten tot (nog) beter.

hier tussenin ga ik nog eens een test doen.
En naderhand de sprue wegsmelten.
Het is toch een overschotje .
attachment.php

Misschien in plaats van plastic secondenlijm gebruiken? Beetje pionieren :D

Een kegelvormige mal maken, daar secondenlijm in doen en hard laten worden (of kicker erbij) en daaromheen de koperdraad wikkelen. Als je dan een vlam onder de secondenlijm houdt, zal die verbranden.

Zou zoiets ooit geprobeerd zijn? :laugh:

Terug
Bovenaan