De eerste foto`s van het geschut.Hier is de basiskleur plus de sealing erop gepaint.
En de eerste stap naar de weathering.Op enkele plaatsen heb ik wat ijzerpaint erop geverfd.Dit moet de slijtage sporen simuleren.Dus de plaatsen waar de bemanning tegenaan liep,leunde enz..Daar slijt de lak dan weg.
Strak de foto`s van het compleet geweatherde 2.2 geschut,de montage van het geschut op het platform(definitief).
En zo is er een einde gekomen aande fabricage en samenstelling van de Conning Tower.Hopelijk ben ik niets vergeten.Anders kan ik dat wel later nog aanbrengen eventueel.
Maar waarschijnlijk zit alles erop en eraan.Het was een flinke klus,maar gelukkig ben ik niet veel problemen tegen gekomen die niet te overbruggen waren.
De volgende stap wordt dus de romp.Deze wordt eerst gespoten en geseald.Dat wordt de eerste klus eraan.Daarna kom ik in het gebied van Beagle.De houten dekken moeten dan erop komen.Mits Beagle het nog volgt
..
En de,voorlopig,laatste foto`s van de Conning Tower.
Deze is nu helemaal klaar,hoop ik.Niets vergeten..
In ieder geval dan dus nu de foto`s van het 2.2 cm geschut welke nu definitief is gemonteerd op het platform.Hierbij ben ik de waterafsluiting voor de loop niet vergeten.Of dit de juiste kleur is weet ik niet.Daarvoor heb ik geen referenties.Maar het zal wel niet zo een probleem zijn.
Ik zal er niet veel commentaar bij geven,de foto`s spreken voor zich.
Zo,dat was wel even een berg foto`s,maar het zijn ook voorlopig de laatste foto`s van de Conning Tower.vanaf nu ga ik verder met de romp.
Ik kan geen beoordeling geven over dit afgesloten hoofdstuk,omdat ik het allemaal zelf heb gemaakt,dus geen kitbeoordeling
.
Ik heb er in ieder geval plezier in gehad.Was niet erg moeilijk.
Als er al dan iets lastigs in was,was het de fabricage en montage van de opbouw(het hoefvormig gedeelte).Daar was wel een goede planning nodig,om het niet per ongeluk stuk te maken.
Maar al met al een leuk hoofdstuk geweest...
En nu ga ik vanaf de volgende klus als eerste de rmop spuiten in haar definitieve kleur en camo schema.
Wordt binnenkort vervolgd....
Ron.
EINDE CONNING TOWER