Oke,enkele kleine plaatjes dan
...
De abachilatjes,nu gepaint met parket plus.
De boegsectie nu onder handen genomen...
En het dek,in de boegsectie.
Helaas is de foto nu dus met avondverlichting genomen(peertjes),en dus komt de kleur niet tot haar volle recht...
Misschien iets te zien,uit de overgang tussen primer en Khaki drab...
Als eerste de dekken.Deze zijn,op twee na,in hun basis nu helemaal klaar.
De kleur is dus Khaki drap geworden.Ik heb hier lang over liggen denken,welke kleur te kiezen.Immers ze bleken op zee uit...
En ik vond deze kleur ideaal daarvoor.Ik heb hier twee lagen overheen geseald(parket plus).Met opzet....er komt nog wel het nodige overheen
....
De dekken glanzen nu nog wel wat...ze zijn wel droog,maar ieder die werkt met parket plus,weet dat dit weg gaat,tijdens het drogen in een a twee weken...en dan worden ze mooi zijdemat..
Maar goed,,,eerst eens wat foto`s ervan...
En ja hoor.....meteen de eerste weer bewogen
.
Stukje verderop....
Hier wordt er nog hard gewerkt.
Bij de volgende stap gaan we de net cutter(baard en zaag)monteren.
En dat is leuk werk geworden
..
Ron.
De abachilatjes,nu gepaint met parket plus.
De boegsectie nu onder handen genomen...
En het dek,in de boegsectie.
Helaas is de foto nu dus met avondverlichting genomen(peertjes),en dus komt de kleur niet tot haar volle recht...
Misschien iets te zien,uit de overgang tussen primer en Khaki drab...
Als eerste de dekken.Deze zijn,op twee na,in hun basis nu helemaal klaar.
De kleur is dus Khaki drap geworden.Ik heb hier lang over liggen denken,welke kleur te kiezen.Immers ze bleken op zee uit...
En ik vond deze kleur ideaal daarvoor.Ik heb hier twee lagen overheen geseald(parket plus).Met opzet....er komt nog wel het nodige overheen
De dekken glanzen nu nog wel wat...ze zijn wel droog,maar ieder die werkt met parket plus,weet dat dit weg gaat,tijdens het drogen in een a twee weken...en dan worden ze mooi zijdemat..
Maar goed,,,eerst eens wat foto`s ervan...
En ja hoor.....meteen de eerste weer bewogen
Stukje verderop....
Hier wordt er nog hard gewerkt.
Bij de volgende stap gaan we de net cutter(baard en zaag)monteren.
En dat is leuk werk geworden
Ron.
Laatst bewerkt: