Zo,hehe...de laminaatvloer zit erin
.
Is niet moeilijk,alleen lastig als je woonkamer op zulke momenten blijk geeft van scheve muren,waardoor het allemaal in den beginne niet zo wil vlotten.Maar goed,de job is done.
Daardoor is er vandaag niets gedaan aan de VIC.Gisteren wel nog.
Maar heb de fut niet meer om nog plaatjes te gaan schieten,dat volgt nog wel.
De toren is(had ik dat al vermeld?)geheel in haar ruwbouw klaar.
Ben alleen nog bezig met haar strak te krijgen door plamuur en schuur
.
"Zonder plamuur en schuur,is het leven zuur",mijn slogan.
In ieder geval vind ik een plamuur en schuurbeurt op zijn tijd best wel leuk.Kun je lekker creatief zijn en je helemaal loslaten.
Modelengeneer,het klopt,wat je schrijft,aan de binnenkant moeten nog de verwarmingselementen komen.In tegenstelling wat je er zoal overleest en vind,zijn dit geen plankjes,doch metalen holle rechthoekige profielen.Die gevuld zijn met warm koelwater van de diesels.De functie hiervan was,dat de uitkijkposters in koude regionen(noordelijke gebieden)niet vastvroren aan de wand,omdat ze daar regelmatig tegenaan leunden om te kijken naar...................
En alle VIC`s hadden deze standaard aan boord.Of ze allemaal nodig hadden?.
Maar na het strak maken van de ruwbouw,moet ik eerst de basisstukken van de periscopen en UZO plaatsen gaan en maken ook nog
.
En daarna eerst de platformvloeren.En dat zijn gedeelde segmenten.
En ook nog de klinkertjes hebben nog veel aandacht nodig
.
Zit tot aan mijn oren vol met werk aan de VIC
.
Ron.
De toren is(had ik dat al vermeld?)geheel in haar ruwbouw klaar.
Ben alleen nog bezig met haar strak te krijgen door plamuur en schuur
"Zonder plamuur en schuur,is het leven zuur",mijn slogan.
In ieder geval vind ik een plamuur en schuurbeurt op zijn tijd best wel leuk.Kun je lekker creatief zijn en je helemaal loslaten.
Modelengeneer,het klopt,wat je schrijft,aan de binnenkant moeten nog de verwarmingselementen komen.In tegenstelling wat je er zoal overleest en vind,zijn dit geen plankjes,doch metalen holle rechthoekige profielen.Die gevuld zijn met warm koelwater van de diesels.De functie hiervan was,dat de uitkijkposters in koude regionen(noordelijke gebieden)niet vastvroren aan de wand,omdat ze daar regelmatig tegenaan leunden om te kijken naar...................
En alle VIC`s hadden deze standaard aan boord.Of ze allemaal nodig hadden?.
Maar na het strak maken van de ruwbouw,moet ik eerst de basisstukken van de periscopen en UZO plaatsen gaan en maken ook nog
En daarna eerst de platformvloeren.En dat zijn gedeelde segmenten.
En ook nog de klinkertjes hebben nog veel aandacht nodig
Zit tot aan mijn oren vol met werk aan de VIC
Ron.