@Leysend en @Silenoz: het blijft me verbazen dat er nog steeds reacties op dit extreem trage topic komen en dat het toch goed bekeken wordt. Waarschijnlijk omdat men hier in de lage landen zeer gesteld is op deze kleine autootjes, want op het Engelse forum (waar men veel geïnteresseerder is in de Delage) krijg ik op mijn kevertopic nauwelijks reactie. Cultuur- en mobiel erfgoedverschil denk ik... hartelijk dank voor jullie reacties in elk geval.
De klinknagels (inderdaad voorstellende bolkopbouten) zijn gemaakt met de Rivets Maker van RP Toolz. Werkt hetzelfde als een punch & die-set.
Het geheim zit 'm in de uiteinden van de punches: die is bol.
Overigens zie ik nu dat ik een fout heb gemaakt in mijn vorige post: deze rivets zijn 0,7mm. in plaats van 0,6mm. Die bij de rode pakking zijn 0,6mm.
De klinknagels (inderdaad voorstellende bolkopbouten) zijn gemaakt met de Rivets Maker van RP Toolz. Werkt hetzelfde als een punch & die-set.
Het geheim zit 'm in de uiteinden van de punches: die is bol.
Overigens zie ik nu dat ik een fout heb gemaakt in mijn vorige post: deze rivets zijn 0,7mm. in plaats van 0,6mm. Die bij de rode pakking zijn 0,6mm.