Hey,
Ok, het heeft lang geduurd, ik weet het....
Maar niet getreuzeld, we deden ondertussen wel voort nietwaar. Ondertussen ook het diorama verder opgebouwd en aangezien we maar een paar handen hebben met weinig tijd....grrrr
, kunnen we maar aan één ding tegelijk verder werken.
Nu, er is ondertussen wel wat gewerkt aan het model in die zin dat na de olieverfverwering er nog de noodzakelijke fijne roestplekjes zijn aangebracht, weeral subtiel, daar hou ik van en geen verroeste bakken, inlijningen en poeders zijn aangebracht om het geheel af te werken zodat we ons kunnen concentreren op de bovenbouw, zijnde het kanon zelf.
Poeders zelf zijn eveneens subtiel aangebracht om er geen poederdoos van te maken... Hierbij zijn verschillende kleuren gebruikt om wat variatie te brengen in het geheel.
Nadien alles ontdaan van de plakkers om dan te zien dat er heel kleine beschadigingen zijn aan de voorruit zelf, allez de kader dan toch. Maar niets dat niet kan opgelost worden uiteraard. Daar zorgen we wel voor nadien.
Ik hoop dat het u aanstaat.... allez, een zak foto's....
en met gemonteerde opbouw nu,
Ik hierbij iets of wat moeten bijlichten met ledlicht om de fijne details te kunnen laten zien, vandaar echter de iets of wat blauwe schijn op de foto's. Nochtans de filters aangepast op de kodak....
Volgende foto's zullen met geschut zelf zijn en dan samenvoegen.
Dan kunnen we weer verder met afwerken van het dioraman maar alles op tijd en in zijn eigen topic.