Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er iemand is die het afgelopen jaar met grote sprongen vooruitgegaan is in afwerking en detail.....
:wow: Bart wat ziet dit er goed uit!

Fred

Bedankt mannen voor de grote complimenten, ik doe mijn best, het zal veel werk zijn met de bank maar het zal me lukken.

Ik kan niet anders, ik moet hier toch ook iets schrijven. Bart, je bouwverslagen zijn altijd zo leerrijk en duidelijk...gewoon aangenaam om te lezen en te zien wat je allemaal doet. Heel mooie bouw,leuke zeteltjes, ik leer hier weer veel uit!

De bank heb ik nu voor een gedeelte klaar, ik wil het nog wat schuren zodat ik de rondingen er beter in krijg.

Ik heb eerst de verdeling er op getekend.
attachment.jpg

Heb met het zaagje op de lijnen ingezaagt en met een vijltje de rondingen gevijlt.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Het ziet er nog rauw uit maar ik moet nog wat bijschuren.

Alsjeblief Bart. Dat is knap werk man.
Ziet er al heel goed uit. Ben echt wel benieuwd naar het vervolg.

Mark

Hoi Mark,

Zelf ben ik ook benieuwd als het klaar is, bedankt voor de compliment.

De bank is zover klaar, ik heb er foto's van gemaakt maar ben niet helemaal tevreden en ga het bijwerken, op de foto is het erger dan in het echt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik bedoel de gleuven in de bank die wil ik beter bijwerken, of hebben julie een andere opmerking of zijn julie tevreden met het resultaat, graag eerlijk antwoord, ik kan goed tegen kritiek.

Hey bart persoonlijk zou ik ze iets ondieper laten uitkomen zoals de heeeeeeel knappe voorzetels:D
vraag me niet met wat op te vullen want daar ben ik nog wat te onervaren voor.

maar toch al knap bezig;)

Je hebt gelijk frank, de spleten zijn te diep, ik ga met plamuur de speten bijwerken en schuren en opnieuw spuiten.

De bank staat in de plamuur, moet nu drogen zodat ik de gleuven er voorzichtig kan in schuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan