Hoofdsponsor

1/16 VW. Karmann Ghia Coupe [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja laat maar komen Bart ;);):D.
Nee man, neem alle tijd nodig. Het gaat een pracht van een bank worden.
Wat gebruik je om de gleuven uit te vijlen ? Mogelijk is een vijl iets te ruw en ben je beter met schuurpapier.
In ieder geval succes.

Mark

Deed ik met een vijltje mark, nu ga ik het met een schuurpapiertje doen, komt goed, aldoende leert men.

Nagelvijl pikken van uw vrouw ;) Ik heb er één met 4 verschillende "korrels" en is ideaal om fijne afwerkingen mee te doen. Je kan er zelfs mee polieren.

Hoi Tomas en Jordi,

Bedankt voor complimenten en tips, die had ik al liggen tomas en gebruik ze ook voor de gleuven nu tevens zijn ze recht en op die manier zijn de gleuven ook recht.

Hoi Debart,

Eerst en vooral een mooie bouw van de wagen.
Ik volg deze bouw in alle stilte maar voor je achterbank kan je
ook misschien de bovenzijde een beetje rondzetten.
Als je naar de voorzetels kijkt zie je wel wat ik bedoel.
Nu lijkt op de foto of de bovenzijde nogal vlak is.

grtn.

Dikkie dik

Volg dit project ook in stilte :) , de spleten waren idd iets te diep ook naar mijn mening maar het ziet er wel leuk uit. Ben benieuwd naar hoe het eruit zietals je het hebt bijgewerkt

Wow , lovely car a true classic, I didn't even know that this kit existed, Oh and a great build as well.

Hoi Elsticky,

Bedankt voor je reactie, de banken heb ik nu hoop ik goed na 3 keer, de tweede keer was ik niet tevreden, ik moet morgen nog de beige kleur er op spuiten, ik hoor het wel of het nu beter is.

is net gespoten.

attachment.jpg

attachment.jpg

Vorige keer;

attachment.jpg

Hoi Graeme,

Thanks for the reactie, I can not speak English and must translate everything in google and hope it is not a problem.

Graemeb,

Blij dat u nederlands kan.:)

De beige kleur heb ik er ook op gespoten, ik vind zelf dat het nu een heel stuk beter is, ik hoor het wel. de stoelen en de bank staan er los op.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ziet er goed uit. Misschien kleine opmerking, aangezien je toch een gevorderd iemand bent :P , ik had persoonlijk mss de insedes iets dichter op elkaar geplaatst. Nu staan ze wijder tov de stoelen vooraan. Of heb je dit bewust zo gedaan?

Hoi Elsticky, Frank en tomas,

Bedankt voor de complimenten en reacties.

Elsticky, ik kan de beigekleur aan de uiteinden van de bank 1 stuk verder spuiten maar ben bang dat ik het ga verpesten moet even kijken of dat gaat, toch bedankt voor de opmerking.;)

De lak zit wel goed hoor denk ik. Ik had het meer over de breedte van de 'strepen', deze lijken me wat breder dan de stoelen vooraan. Maar wel heel mooi gemaakt :)

Hoi Elsticky,

Dat bedoel ik ook, de beigekleur breder maken door aan weerszijden 1 vak beige te maken.

De aanpassingen aan de achterste zitting zijn een hele verbetering.
De verdeling van de kleuren zou ik zo laten als je er frontaal op kijkt lijkt het of ze ongeveer
op dezelfde lijn lopen.

Dikkie dik

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan