Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt.Het word vooral een mooie aanwinst in mijn vitrinekast.Dat wordt zeker een "showstopper" of hoe men ook zoiets noemt
Dank u. Het belangrijkste is, als je naar binnen kijkt dat er details zijn en geen lege ruimte.Mooi hoor, en het valt mij nog mee wat er te zien is met de rompdelen op zijn plaats!
Dank u.prachtig werk en wat een details; jammer dat e.e.a. wordt weggestoken door de romp
Dank u Erwin. En ja klopt inderdaad wat je zegt aangaande het vullen en schurenMooie vorderingen maar vullen en schuren is quasi onvermijdelijk.
Toestel ziet er al heel goed uit. Zullen al die figuurtjes onderdeel worden van de setting?
Klopt, maar uiteindelijk passen de onderdelen wel mooi aan zonder enig niveauverschil zodat schuren niet nodig is. De naadjes is geen probleem.Best nog veel naadjes voor een airfix kit. Maar je hebt het mooi opgelost, ben benieuwd naar de verflaag!
Die worden aangebracht zoals is aangegeven in de instructies en zouden geen probleem vormen.Samenstelling en opvulwerk ziet er goed uit. Alleen is het me een raadsel hoe je de raampartijen er nog gaat in krijgen. Benieuwd naar het vervolg.
OK, ik heb hier ergens een Airfix Seaking liggen maar ik heb de instructies nog niet in detail bekeken. Voor de Hasegawa/Revell kit moeten de ramen gemonteerd worden alvorens de romphelften geverfd en aan mekaar worden gezet. Ik ben benieuwd hoe Airfix dit probleem aanpakt. Ik wacht met interesse op het vervolg. Succes verder.Die worden aangebracht zoals is aangegeven in de instructies en zouden geen probleem vormen.
MVG
Danny