Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan het aan de touwtjes liggen dirk?
Naar voren toe is de mast bovenaan met 3 touwen aangespannen, als deze iets te strak zijn kan de mast daardoor gemakkelijk ietjes naar voren worden getrokken. De touwen die naar achter gaan vertrekken lager en dus is daar het hefboom effect minder groot.
Met de tijd als de touwtjes een beetje uitrekken komt de mast misschien wel recht
Hoi Dirk,
Telkens ik hier binnenwaai sta ik versteld van de schoonheid van dit model.
Ze is nu zienderogen door de bouw- en schilderwerken echt ten goede aan het veranderen.
Een opmerking geven kan ik hier dus niet en daarom vind ik dat een klein applausje hier wel op z'n plaats is:
Keep up the good work, maatje!!
Droop
Zo,je bent veel weg voor je werk.Nog even en je gaat alweer terug naar taiwan.
Is wel spannend werk,althans lijkt mij zo.
In ieder geval jouwn project herbergt enorm veel details,ligt het nu aan mij of is jouwn project voorzien van extra veel details?.Zoveel zie ik tenminste nooit op andere projecten van dit niveau.
Ron.
Zo dat ziet er goed uit man. Ik zal alleen de volgende keer wel ervoor zorgen dat je de trap uit onderdelen gaan maken. Dan is het echt mooier. Dus twee trap steilen en er tussenin de treden voor de trap. Zoals in het echt dus. Hoe, zal ik je dan ter zijne tijd wel uitleggen. Dat is echt gemakkelijker dan je denkt hoor. Kwestie van eens doen.
DIRK MET AL DAT TOUW GERAAK IK DE WEG EEN BEETJE KWIJT IN JE WEB. mischien een pijltje bij de touwen die je gedaan hebt zou voor mij al een grote hulp zijn en kan ik ook beter volgen. als het mogelijk is en je tijt er in wil steken ik blijf het indrukwekkend vinden