Hoofdsponsor

1/200 Blue Marlin 1:200 scratchbouw [DONE]

Een modelbouw is gelukkig als het model voor hemzelf top is
Jij weet wat je ervoor doet en de rest niet
Ik vind al je werken toch zeer tot zelf perfect geslaagd

Mar ja azijnpissers heb je overal

Ga zo verder zou ik zegge

Davy

Precies zo is het maar net, niks van aantrekken en lekker je ding doen. Zolang je maar plezier hebt om het te maken en ons plezier je om het te showen.

Ziet er gewoon weer top uit Ron, kritiek is gemakkelijk, moeten ze zelf maar eens trachten alles zelf te maken Applaus

Volg deze bouw al van dag één en moet zeggen dat dit een enorm interessante bouw is.
Diegenen die opmerkingen geven zekers de negatieve hebben volgens mij geen besef
hoe men aan zo'n bouw begint.
Zou deze negatievelingen eens zo'n bouw willen zien maken (afmaken).
Je bouwt tenslotte voor jouw eigen plezier en niet voor anderen.
Diep respect man voor wat jij hier presteert.

Ik blijf het gewoon prachtig vinden, hoe je steeds voor vele van de problemen waar je mee geconfronteerd wordt, een zelfbouw oplossing weet te vinden.
Ook nu zet je weer schitterende vorderingen neer. Dat zij die het met de mond beter kunnen het eerst ook maar eens daadwerkelijk bewijzen. Eigenbouw staat nog altijd mijlen ver verwijdert van een kant en klare bouwdoos kopen.
Wij hebben je Blue Marlin zien groeien vanuit het niets en ik kan hier vlak af zeggen dat ik het je zeker niet na doe.
Succes verder bij de bouw (maar ik ben er van overtuigd dat dat meer dan goed gaat komen) en ik blijf nog altijd van op de eerste rij dit geweldige project volgen.

Mark

inderdaad niets van aan trekken ron ,en zoals mark aanhaald het zijn meestal degene die nog geen hout kunnen zagen die kritiek willen geven over iets waar ze geen bal verstand van hebben hoe ze het zelf moeten maken .

ik vind het prachtig hoe je alles bij elkaar raapt en daar iets oogverblindend mooi van maakt. laat je niet van de wijs brengen en doe zeker voort zoals je bezig bent ik vind het gewoonweg prachtig.

er zijn maar wijnig shrachts bouwers die ook daat werkelijk iets afmaken zoals jij, ze beginnen er wel aan maar na een paar maanden ligt het het daar maar te liggen en doen ze een kid open omdat ze geen inspiratie hebben om verder te doen .

dus kop op en door doen zoals je bezig bent ;) ik zie niet liever

Bedankt jongens voor de complimenten. Ik laat mij hierdoor niet van de wijs brengen hoor maar vond wel dat ik mijn werkwijze moest duidelijker maken. Maar ik ga zeker door op deze voet. Mijn volgend project ( is al in voorbereiding) ligt trouwens in de WWII sfeer. Is een erg interessant project waar een super uitdaging voor mij in ligt. Maar daar bij het einde van dit project meer over :).

Een update van de vorderingen aan de schoorstenen. De gehele structure is nu wit gespoten en de beide schoorstenen zijn vrijwel klaar. Het Dockwise logo op de schoorstenen was het moeilijkste omdat ik nu eenmaal geen kant en klare decals van de Blue Marlin heb. Dus schilderen en knippen aan oude stukjes decals dan maar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

hoe kon ik deze nu uit het oog verliezen zo een mooie vorderingen echt prachtig ron zal iets meer mijn best moeten doen om het verder te volgen .
gr dirk d

Prachtig werk vriend, was ik maar al zover dat ik zoiets kan neerzetten zal nog even duren. Maar ik heb alle vertrouwen! met al jullie ervaring die ik hier mag ondervinden zal het zeker lukken.

Schitterende vorderingen weer die je hebt gemaakt Ron.
Een mens wordt er toch steeds weer stil van. Prachtig gewoon.

Mark

Dank jullie jongens. Nu dit gedeelte zover gereed is moet ik de moeilijke delen gaan painten zoals de brand haspels en de deuren/raampjes aan gaan brengen aa nde achterzijde. Dit lijkt me erg lastig te worden ivm de geringe ruimte ertussen.

Wat ik me toch afvraag, waar zet je zo'n stukken als je ze af hebt?

Terug
Bovenaan