Hoofdsponsor

1/200 Blue Marlin 1:200 scratchbouw [DONE]

Het zijn weer interessante constructies Ron.
Ik zal er helemaal niets van zeggen dat het niet snel gaat en zeker niet vergeleken met mij. Hoop met een aantal weken het weer eens op te pakken.

Hoe was dat gezegde ook al weer ? Langzaam aan loopt de olifant niet in de porseleinwinkel... of zoiets !!!:laugh::laugh::laugh:
Nee hoor Ron. Met zulke precisie werkjes is het veel beter om het langzaam aan te doen.
Het voorkomt dat je steeds opnieuw moet beginnen want haastige spoed...
Mooie vorderingen toch weer die je ons hier toont.
Ik blijf met de nodige bewondering volgen.

Mark

Laatst bewerkt door een moderator:
hoi ron

er zijn weer geen woorden voor,jij bent de meester in scratchbouw doe zo voort man jen bent lekker op dreef
gr luc

zo, we zijn weer even bij gelezen na de vakantie.
nog steeds prachtig werk wat je laat zien met kwaliteit hoog in het vaandel.

vgr
Marc

Bedankt mannen. Inmiddels is het dek geplaatst en worden de twee loopbruggen aan beide zijden voorzien van opstaande randen. Daarna wil ik eerst de randen van de gehele constructie gaan plamuren. Uiteraard volgen hier de foto`s nog van.

De basis constructie is nu klaar en in de primer gezet.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik ben er niet ontevreden mee. Is wel gelukt zo. Nu komen er de tweede serie loopbruggen aan plus de dubbele verstevigingsbuizen onder de hoofd loopbrug.

Voor voorlopig weer de laatste plaatjes...

Het is uiteraard een dryfit.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Vanaf nu komen de details er op. De ruwbouw van deze structure is klaar.

prachtig ron ze kan zo de concorde opladen nu hij bijna recht staat :)

is best wel veel werk in de ruwbouw gekropen maar het rezultaat mag er dan ook wel wezen 8)

Ja de Concordia staat al rechtop,wie weet. Maar eerst de komende details gaan aanbrengen en dat is net zo ingewikkeld. Nog twee loopbruggen en ondersteuning voor het bovenste dek. Althans dat zijn de nu eerste klussen eraan.

Mooi werk Ron, de superstructure wordt wel een eyecatcher!
Succes met de afwerking nu de ruwbouw klaar is. Hier kruipt meestal ook veel werk in.

Fred

Dank jullie jongens. Ja de nu komende klussen zijn erg veeleisend en ietwat lastig. Maar door alle delen een voor een te doen gaat het wel lukken.

hallo ron
ben je vandaag niet de euromodelbouwbeurs het was fantastische wat je allemaal ziet en al die grote trucs waar ze met reden echt prachtig

posterexpo500_zps08a624ee.png

daar kan jij zekers gaan tussen staan met je prachtig werk dat je altijd afleverd echt top doe zo verder

gr luc

Het is mooi om een vakman bezig te zien Ron, goed bezig, zalig om te lezen en bij te leren ;)

Altijd weer verrast hoe je materiaal uit je omgeving gebruikt en in je modellen toepast , knap Ron:)

Terug
Bovenaan