Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het zijn weer interessante constructies Ron.
Ik zal er helemaal niets van zeggen dat het niet snel gaat en zeker niet vergeleken met mij. Hoop met een aantal weken het weer eens op te pakken.
Hoe was dat gezegde ook al weer ? Langzaam aan loopt de olifant niet in de porseleinwinkel... of zoiets !!!
Nee hoor Ron. Met zulke precisie werkjes is het veel beter om het langzaam aan te doen.
Het voorkomt dat je steeds opnieuw moet beginnen want haastige spoed...
Mooie vorderingen toch weer die je ons hier toont.
Ik blijf met de nodige bewondering volgen.
Bedankt mannen. Inmiddels is het dek geplaatst en worden de twee loopbruggen aan beide zijden voorzien van opstaande randen. Daarna wil ik eerst de randen van de gehele constructie gaan plamuren. Uiteraard volgen hier de foto`s nog van.
De basis constructie is nu klaar en in de primer gezet.
Ik ben er niet ontevreden mee. Is wel gelukt zo. Nu komen er de tweede serie loopbruggen aan plus de dubbele verstevigingsbuizen onder de hoofd loopbrug.
Ja de Concordia staat al rechtop,wie weet. Maar eerst de komende details gaan aanbrengen en dat is net zo ingewikkeld. Nog twee loopbruggen en ondersteuning voor het bovenste dek. Althans dat zijn de nu eerste klussen eraan.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.