Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hahaha ik probeer alles zo strak mogelijk te krijgen en daar gaat veel tijd en putty inzitten
Maar stapje voor stapje komt het voorbereidende werk ten einde gelukkig want word het nu wel een beetje zat.
Ach ja soms gaat ook Tamiya weleens de fout in met de pasvorm
Langer plezier, ja dat klopt echt waar voor je geld maar ik ben nu wel op een punt aangekomen dat ik eens vorderingen wil zien en niet alleen die tube putty en schuurpapier -)
Maar ach het hoort er gewoon bij als je een kit totaal aanpast.
Lijkt wel of het leven van de modelbouwer alleen maar uit plamuren en filler spuiten bestaat dit moment
Ik heb deze reis enkelen onderdelen aangepast/veranderd zodat het bruikbaar is op de Beemer, dus weer hakken zagen schuren en wat plamuren.
Op deze foto liggen de verwijderden gedeeltes van het originele onderdelen en direct eronder het eindresultaat (logisch)
En nog een plaatje na een rondje filler.
Nog te doen, het frame nog een rondje plamuren, de achterbrug nog even aanpakken vanwege een afgebroken onderdeel , de koplamp af maken en de kentekenplaathouder.
Dus het eind komt nu echt in zicht en word het weer interessant om naar te kijken, en voor mij om het resultaat van de vele uurtjes arbeid.
Bedankt Mark ik zal blij zijn als dit werk achter de rug is en de Beemer kan gaan spuiten.
Kleurtje is bekend, roze nee mettalic groen, weer is wat anders.
Vanavond een paar uurtjes bij Haddewade (MarkII) geweest en deze heeft voor mij de drie nog ontbrekende onderdelen gedraaid, dit omdat mijn draaibankje een probleempje heeft, en een onderdeel wat ik niet kan draaien met de mijne.
Dus bij deze nogmaals bedankt Mark voor het draaiwerk en gastvrijheid
Ik hoop volgende week met het spuitwerk te beginnen heren
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.