Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Thnx Mark, misschien morgen sommigen onderdelen alvast in het zwart zetten voor de metaal tinten.
Het zal nu wel even snel gaan (hoop ik) totdat we weer met vernis gaan knoeien
Inderdaad Walter dit is hoofdkleur voor de fiets, de rest komt in diversen metaal tinten en er komt nog een zitje/zadaltje op en misschien dat deze een afwijkende kleur krijg.
Gisteren lekker aan het knoeien geweest met de Aclad en jawel natuurlijk de kleur die ik nodig had was niet genoeg om alles te spuiten, dus maar nieuw besteld en nu maar wachten wanneer het binnen komt
Maar het voordeel is nu wel dat ik nu nog drie kleine plekjes in het motorblok kan bijwerken
Het groen heeft al z`n eerste twee laagjes vernis gehad en nog een stuk of vier te gaan.
Vergeet je niet dat onderdeel voor de KM teller eraf te halen en te vervangen voor het gedraaide exemplaar? Ik zie hem nu nog zitten. Zou jammer zijn als je straks weer moet bijwerken.
Neuh dat vergeet ik niet hoor,beter nog hij is er al af gelijk gedaan toen ik blok had bijgewerkt en gepolijst voor een nieuwe laag verf.
Morgen even de benzinedop erop zetten en twee gaatjes boren voor de benzinekraantjes dan kan er weer een paar lagen vernis erover.
Nou MarkI het vervolg was dat al het Aclad opnieuw moest
Dankzij de snelle service van ASA gisteren besteld en vandaag al in huis kon ik me nog een paar uurtje amuseren met de Aclad en sommigen groene onderdelen nog twee laagjes vernig te geven.
Dus na de spuitsessie totale chaos aan onderdelen, en onderdelen die nog gespoten moeten worden.
En een onderdeel wat klaar is, wel jammer van die twee uitdrukpunten die me nu pas opvallen maar waar ik verder niets aan doe (denk ik).... rot close up foto`s ook
Jammer van de tegenslag met de Alclad Ron.
De geverniste onderdelen zien er al goed uit.
Ik zou inderdaad ook niet zo zwaar tillen aan die twee sinkmarks, als het er al zijn.
Walter zou wel eens gelijk kunnen hebben en ze kunnen i.r.l. ook aanwezig zijn.
We kijken weeral uit naar het vervolg.
De tegenslag was gisteren Mark toen de Polished aluminium op was, gelukkig geen probleem met het spuitwerk zelf en dankzij ASA kon ik vandaag weer verder.
Wat die sinckmarks betreft, hmmm ben er niet blij mee maar de plekken waar ze zitten zijn zijn te klein om de sinckmarks weg te werken zonder de rest te beschadigen dus hou het maar op een grove afwerking vanuit de BMW fabriek
Wat Walter al aankaarten kan inderdaad voorkomen op de aluminium onderdelen.
Ik wilde hem eerst Olive Drab doen Peiperj maar toch van af gezien
Vandaag de laatste onderdelen in het chrome, polished aluminium, dark aluminium en steel gespoten en kunnen nu een paar dagen drogen/uitharden.
Van de week nog wat details schilderen met het kwastje en dan kan alles in elkaar gezet worden.
Beetje slechte foto van de velg, niet helemaal goed maar kon er geen laag meer opzetten omdat het risico te groot was dat alles mat uitsloeg.
De achterbrug met het cardan gebeuren in de polished aluminium.
Olive drab leek me idd nu ook niet echt aangewezen voor zo'n creatie... dat is meer iets voor een zogenaamde "rattbike", m.a.w. een half wrak dat rondrijdt en daar horen glanzende chroom en opgepoetste lak helemaal niet thuis.
Bedankt voor de reacties mannen, ben zelf ook wel tevreden met het spuitwerk vooral het groen met de vernis zit er strak op dus scheelt weer polijsten
Het enigste waar ik niet helemaal happy mee ben is de polished aluminium(motorblok o.a.) ik had daar iets meer van verwacht maar ik kan er wel mee leven
Nu nog wat rommelen met het kwastje en wat andere kleurtjes en dan kunnen we er weer een motor van maken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.