Hoofdsponsor

1/7 Bouwstrip: "the Snake of Saale Valley". [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Blue Bird
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey hey mannen. Thx voor de vele reacties. Ik ben content da'k hier nog heel wat ouwe getrouwen tegenkom. 't Is ook tof om te lezen dat jullie benieuwd zijn naar het vervolg van het bouwverhaal. Ook nen dikke mercie voor jullie uitleg, hints en tips om foto's te uploaden en te posten.
De Cobra is nog verre van klaar. Maar de voorbije periode is er heel veel aan gewerkt. Ik zal geregeld wat prentjes posten zodat jullie kunnen bijbenen.
Nu, voor ik hieraan begin ga'k jullie eerst iets anders laten zien.
Waar zou deze trap naartoe leiden ???

attachment.jpg
Heligroeten en één van de komende dagen krijgen jullie te zien waar deze trap heen leidt.

Dag mannen, dankzij jullie tips en het instructiefilmpje is't gelukt om foto's up te loaden naar de Gallery.
Ik worstel nog met de omslachtige en niet al te gebruikersvriendelijk procedure en een soms haperende forumsoftware waardoor ik steeds opnieuw moet beginnen...

De trap die jullie zagen in mijn vorige posting leidt naar een zoldertje, eigenlijk is het een mezzanine, die ik een beetje onder handen heb genomen om rustig te kunnen knutselen. Prentjes vertellen meer dan woorden. Kijk maar mee.

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

attachment.php

Tot hier de opbouw van en rondleiding in mijn modelbouwWalhalla.
Volgende keer vertel en toon ik wat er hier allemaal wordt ineengeknutseld.

Heligroeten,

Nick

Ai, ai, ai, alle moeite voor niks. Blijkbaar kunnen jullie de prentjes niet zien.
Thx voor de info Evel-Knievel.
Ik heb ondertussen bij Photobucket een account aangemaakt. Ik probeer het nog een keertje via die weg.
Hopelijk lukt het op deze manier wel. Laat mij iets weten hé.

Overnieuw dus...

De trap die jullie zagen in mijn vorige posting leidt naar een zoldertje, eigenlijk is het een mezzanine, die ik een beetje onder handen heb genomen om rustig te kunnen knutselen. Prentjes vertellen meer dan woorden. Kijk maar mee.

Frame346b-Mezzanine-800x600-JPG_zpsca31325f.jpg

e346c-Mezzanineingrondverf-800x600-JPG_zpsf91e82b5.jpg

ame346d-Mezzanineinlakverf-800x600-JPG_zps0cf82a78.jpg

Frame346e-Bouwmezzanine-800x600-JPG_zps13eb3a69.jpg

Frame346f-Walkaround-800x600-JPG_zps434e5fe1.jpg

ame346g-Onderhoudenherstel-800x600-JPG_zps8ed1567c.jpg

346h-Resaerchendevelopment-800x600-JPG_zpsf1494be0.jpg

Frame346i-lakenspuitwerk-800x600-JPG_zpsae36b390.jpg

Frame346j-Schurenenzagen-800x600-JPG_zps0f5c32f7.jpg

Frame346k-Machinekamer-800x600-JPG_zpsdb73ed7d.jpg

Frame346l-Magazijn-800x600-JPG_zpsd25a5475.jpg

Frame475-Verrijdbarewerktafel-JPG_zps350acedf.jpg

Tot hier de opbouw van en rondleiding in mijn modelbouwWalhalla.
Volgende keer vertel en toon ik wat er hier allemaal wordt ineengeknutseld.

Heligroeten,

Nick

Laatst bewerkt door een moderator:
enkel links zijn zichtbaar, en de foto's staan niet in het album hier. Als je foto's toevoegt moet je na done nog eens op "wijzigingen opslaan klikken, en dan zou het moeten werken. Bij externe links werken de

Wow daar ben ik nu eens jaloers op zo een prachtige hobbykamer man man dat is knap proficiat hoor
Marc

Pfffffffffffffffff het lukt blijkbaar niet om hier prentjes ge-uploaded te krijgen... Noch via de Gallery, noch extern...
Hopelijk komt er iemand met wat hulp die werkt.
Hoe krijg ik hier foto's vanuit photobucket gepost? De tip van Silenoz werkt niet. Als ik de knop 'insert image', die rechts van de 'unlink wereldbol' staat, aanklik loopt het forum vast en wordt heel mijn scherm gehost. Het forum verlaten en opnieuw inloggen is dan de enige oplossing.
Help help help.

Blijkbaar ziet coachke mijn prentjes wel... ??? Ik snap er niks meer van.
Nu, ik merk wel aan de reacties wie wat ziet. Hopelijk zien jullie de foto's die ik vanuit photobucket ge-upload heb wel want de procedure via de Gallery is te omslachtig en te foutgevoelig.

@ Evel-Knievel,
thx voor de bevestiging dat het prentjes-posten gelukt is. Ik had posting #415 niet gezien. De postings zullen elkaar gekruist hebben...
Het vervolg van de bouwstrip komt er spoedig beetje bij beetje aan, maar één van de komende dagen ga ik eerst nog iets anders vertellen en tonen... om jullie warm te maken. Eerst wordt er op de manzanine nog wat verder geknutseld.

Heligroeten,

Nick

Hoi Nick uw foto's zijn zeer duidelijk en goed zichtbaar eingelijk te goed want het ziet er uit als een klinisch labo ApplausApplausApplausApplaus
Grtz Marc
P.S. te mooi om in te werken wow

Wow Nick, de droom van elke modelbouwer, ferm :-)
En als je personeel in dienst neemt heb je een productieband ;-)

Ik ben benieuwd verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan