Hoofdsponsor

1/35 Char B1 Bis, German Army. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank jullie mannen.

Ik heb een kleine update van de stofwerken die in volle gang zijn.

42_zps65cccf0e.jpg

44_zpsa1cb28b6.jpg

43_zpsfb1edf6b.jpg

47_zps9a4c4e8b.jpg

45_zps9a63a46b.jpg

46_zpsab994565.jpg

39_zps3d9e87e4.jpg

40_zpse1a71135.jpg

Groeten Guy.

Dat is zoals gewoonlijk weer gewoonweg schitterend hé G.
Hoe doe je dat toch, keer op keer zo'n juweeltjes toveren ?
(Volgende keer zijn het alleen nog ooooh's en aaaah's die je krijgt zene...:laugh::laugh::laugh::laugh: )
(Ik weet echt niet meer wat schrijven qua positieve commentaren :wub::wub::wub: )

Mark

Mooi, dit voertuig leent zich prima voor dit soort verwering:En het is zeer goed gelukt

Ja, ik geef VisjeMar gelijk: de zijkanten van de Char B zijn eigenlijk perfect voor dit! Ziet er prima uit!
Keep on G!

Thierry

Hey,

Guytje, ge zijt uw eigen aan het voorbijsteken, man, prachtige verwering en subtiel gedaan, me like..... :) ;)

Amaai mijn voeten, G! Wat een update, super gedane verweing. De wielen vind ik de max.

Merci !

Ik heb de stofwerken op de tank zelf even terzijde geschoven, en heb de tracks vandaag van stof en zand voorzien. En omdat het hier gaat over plastic tracks diende ik ook wat metaalkleur toe te voegen.

50_zps6fc2dfdc.jpg

48_zps5c5218c3.jpg

49_zps3e959113.jpg

Groet Guy.

Stukken prettiger om naar te kijken die grotere foto`s en tja een beetje afgezaagd mooi werk weer tot nu toe 8)

Ja Guy.....de wows en de waws.......blijven maar komen..we vallen echt in herhaling..maar we kunnen niet anders...:D:D:D...........waar ik een heeeele grote :wow::wow: voor heb is je meesterschap..op gebied van schilderen......en verweren..je beheerst...zo je technieken ...en je pioneert maar verder...om die nog te verbeteren.....ja echt top man.......:):):)

G, weer een knappe update. Kan niets anders zeggen. Verwering subliem!

amai, wat 'n reacties weer, dat gaat een boost geven volgende week ! Stilaan wordt het tijd om de ketting aan te pakken, sleepkabels...ik ga hem nog een beetje aankleden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan