Hoofdsponsor

1/24 Chevy '57 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
O ja, ik zou het bijna vergeten: zoals Camaro69 zegt, het is wel prachtig strak gespoten zo te zien.

Roy in een van mijn vorige berichtjes heb ik verteld dat ik alles eerst gepast heb ik heb de motorkap wel moeten aanpassen iets wat ik eerlijk gezegd nooit doe maar ik heb eens geluisterd hoor ( misschien heb je er over gezien ) de rest paste redelijk goed
En ik weet het dat ik soms wat koppig ben en dat heeft al voor problemen gezorgd , maar ik ben van nature geen ordelijk mens en heb ook geen vast stramien in het bouwen en op mijn leeftijd is dat nog moeilijk te veranderen ( ik spreek me niet goed hoor ) maar eerlijk ik ben toch wat veranderd komt het door jullie ik weet het niet , ik ben ietsje ordelijker geworden en dat loont zich wel hoor . Daarvoor ook weeral mijn dank
Groetjes
Marc

Oeps tweemaal gepost eentje mag weg er was iets gebeurt daardoor dacht ik dat alles weg was
sorry

Aha dat berichtje had ik nog niet gelezen. Maar, goed dat je toch in elk geval de motorkap hebt gepast (en gemodificeerd). Dat is eerlijk gezegd ook wel het meest voor de hand liggende onderdeeltje dat in aanmerking komt voor aanpassing, bij welk automodel dan ook.

Dat wordt weer een mooie build.
Kleur komt goed tot zijn recht met de BMF.
Benieuwd naar de afwerking v/d velgen.

Ja Michiel , sorry hoor als er mensen die dit nog niet moesten kennen, dit is een soort zeer dunne zelfklevende aluminium folie zeer breekbaar ( scheuren )dat je op maat snijd met een beetje overlap daarna zeer voorzichtig aanbrengt en ik gebruik een wattenstaafje om alles zachtjes aan te drukken daarna met een sateprikker voorzichtig zonder de folie te beschadigen alle hoekjes en kantjes aan te duwen de overschot af snijden met een zeer scherp mesje
Het bestaat in goudkleur en nog een meer alu kleur , die ik heb is meer chroomkleur wat je dan ook nog kan doen is het opblinken dan glimt het als chroom
ik hoop dat de mensen die het niet kennen nu een beetje op de hoogte zijn
Maar het vraagt wel enige oefening hoor ik heb al veel stukjes kunnen wegsmijten voordat je het echt goed onder de knie hebt
Zo als er nog vragen zijn gewoon vragen en de voorbeeldjes van Jordi laten alles goed duidelijk zien
Het is te verkrijgen in de betere modelbouwzaken of op beurzen en het is formaat A4
Grt
Marc

Marc hetgeen je hier neerzet is weer een prachtige bouw.De lak vind ik geweldig en het chroom komt er mooi op uit.Ik ben benieuwd naar de volgende foto's.Jij bent een voorbeeld voor een beginnend bouwer.
Marc S

How zeker dimmen mannen ben maar een doordeweekse modelbouwer , ik probeer wel iedere keer mezelf te overtreffen dat wel
In ieder geval bedankt hoor in mijn binnenste vind ik het wel leuk hoor die complimentjes , maar ik doe gewoon mijn best " with a little help from my friends " dat wel , en die friends doen ook hun best om andere naar een hoger peil te trekken
Thanks
Marc

Ja Michiel , sorry hoor als er mensen die dit nog niet moesten kennen, dit is een soort zeer dunne zelfklevende aluminium folie zeer breekbaar....................................
Grt
Marc

Bedankt Marc en ook Jordi voor de keurige uitleg !

Michiel ge weet het vraag het gerust hier op het forum we zullen altijd proberen te helpen of uitleg geven
Marc

Makkers ik heb weer wat aan het prutsen geweest en het lijkt nog redelijk te zijn weer met die B.M.F. het instrumentbord ( dashbord )
Ik heb op het internet gezocht naar hoe het er in het echt uitziet en heb het nagedaan
hier twee fotokes

attachment.jpg

attachment.jpg

grt
Marc

Net terug van 2 weken Florida. Was daar een oldtimer show en daar een aantal van die chevy's gezien in perfecte staat. Geweldige wagens. hier een bijzonder mooi exemplaar.
attachment.jpg

attachment.jpg

Terug
Bovenaan