Maatekes ik weet dat ik een stuk achter sta nu ga ik even wat bijbenen om niet te ver achter te blijven ondanks alle drukte die mijn leven nu op dit moment beheerst heb ik toch een klein gaatje gevonden om wat te laten zien , het zal kort zijn
De uitlaten zijn veranderd door de pijpen rechtdoor te laten lopen en ik heb daarbij gebruik gemaakt van stukjes antenne buisjes
Hier de onderzijde met de uitlaten en ik heb ook een benzine leiding bijgelegd
Deze set velgjes zijn een donatie van een collega brouwer die mij zo vriendelijk was om die op te sturen waarvoor mijn allergrootste dank ze zijn juist een maat groter dan die er bij mij bij waren en ook een stuk mooier geen flash wel heb ik ze ontchroomd en ze in blinkende zwarte lakverf gespoten en daarna met Alclad chroom verf gespoten werkelijk knap spul maar het vraagt wel enige oefening voor het beste resultaat
hoe dunner de laagjes die je spuit hoe beter het chroom effect , de eerste maal dat ik het gebruikte was het net of ik gewoon zilververf had gespoten en was daar niet tevreden over , op you-tube heb ik een filmpje gevonden waar men het zeer duidelijk uitlegde , wat ik daarna probeerde met het resultaat wat je hier te zien krijgt echt de moeite
en dan hier de miserie met het kleurverschil de motorkap is zo goed als zwart en ik heb alle pistes geprobeerd om hetzelfde effect te krijgen als het kofferdeksel maar kom er niet dus morgenvroeg sta ik in de winkel om uitleg en een nieuw busje verf anders is alles voor niks geweest
beste vrienden dat was het in het kort , vanaf nu ga ik proberen om terug bij te blijven
Nog even dit mijn binnenbekleding heb ik terug mat gespoten omdat het te blinkend was en bekleding blinkend daar hu ik niet zo van
Groetjes
Marc