Help , ik heb een onverklaarbaar probleem mijn motorkap van mijn Chevy WAS mooi tot ik er een diepe kras op ontdekte , geen proleem dacht ik even in de remvloeistof of alcohol alles er mooi terug in het zwart mooi laten drogen en wachten tot alles goed droog is , neem dezelfde kleur ( is geen metaal kleur ) en begin mijn eerste dunne lagen te leggen en nog een laa e nog 1 tot het gewenste resultaat mooi strak glanzend geen stof erin ik was zeer tevreden in feite beter als al mijn vorige schilderingen , maar nu komt het hoe langer de verf droogde hoe donkerder de verf werd tot zelfs zwart en ik heb maar 1 flacon van die kleur en er zit nog genoeg in , goed geschud alles juist gedaan , nu heb ik zeker 20 beurten gegeven en elke beurt 3 lagen 1 links , 1 echts en 1 van onder aar oven zols het hoort of kruiselings en nog altijd word die verf donker , nu juist de laatste ongelooflijk mooi gespoten al moet ik het zelf zeggen geen rimpeltje of stofje in gewoon net glas zo strak maar toch zie ik nog kleurverschil
De verf die ik gebruik heb is van " Pro-Color " heb daar zelfs al mooie resultaten mee gehad heel de rest van de Chevy is perfect gelukt
Marc