Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ideaal voor een duobuild...
En dat is zeskant van 2 mm en 1 mm. Weet je wat dat is, dat is zeer voorzichtig met een doorsnij beitel af snijden. En dat zijn er meer dan 100 boutjes.
Maar Dominique laat ze ook niet in koper staan , hij heeft ze mee geschilderd met de motor. Ja je zie wel zo dat het echte boutjes zijn. Maar denk dan is dat wel nodig, een echte bouwer ga dat zien.
Beschouw elk deel als een model op zich dan valt het uiteindelijk allemaal wel samen.
Ik was nog vergeten te zeggen, dat ik een volslagen idioot ben. Dit hier toch even ter introductie, voor het geval je dit zelf nog niet had gemerkt
Je mag wat mij betreft kiezen hoe je mijn commentaar wenst, want dit is jouw topic en ik wil dat je daar plezier van hebt en niet dat je tegen je zin mijn bedenkingen en scrupules gaat lezen:
- Je geeft me carte blanche om (binnen de perken van redelijkheid) alle onvolkomenheden, klein en groot, te melden zoals ik ze zie en ook tips te geven.
- Ik zal alleen de dingen melden waar ik van op m'n kop ga staan. Zoals motorkappen die boven de radiateurbehuizing uitkomen, om maar wat te noemen
- Ik geef in het geheel geen commentaar.
- Ik noem alleen de positieve dingen.
Laat maar even weten, dan weet ik hoe je wilt dat ik me opstel. 1 is het irritantst en meest confronterend, maar zal ook het beste model opleveren. 4 is het fijnst, maar je hebt er niets aan behalve motivatie. Ik besteed vaak veel tijd aan het schrijven van reacties en het geven van advies, tips en trucs, zodat je je misschien kunt voorstellen dat ik die tijd en energie liefst goed besteed. Stel je hebt die tips liever niet, of je gaat er niets mee doen, dan besteed ik die tijd en energie liever in een ander topic.
Adrien, zolang je me niet tegenhoudt en zegt 'Roy nu is het wel genoeg geweest' ga ik gewoon alles zeggen wat in me opkomt, alsof je bezig bent met een vergevorderdenbouw.
Adrien, dat ziet er al goed uit. De boutjes zitten mooi recht en je hebt keurig gaatjes voorgeboord, zodat die boutjes ook zoveel mogelijk loodrecht op de plastic wand zitten. Dat heb je goed aangepakt.
Voor je volgende onderdeel zou je eens kunnen kijken naar referentiemateriaal, specifiek betreffende de grootte van de boutjes. Ze komen wat groot op mij over, maar meten is pas echt weten. Probeer dan de afstanden tussen de twee boutjes te vergelijken met bijvoorbeeld een tekening of foto van de echte exemplaren, en vergelijk dan hoe vaak zo'n boutje past binnen de ruimte tussen twee boutjes in. Zo zie je of je op de juiste weg bent qua grootte van de boutjes.
Wat betreft de lijmplekjes, die zijn na het schilderen wel degelijk nog te zien. Je kunt ze het beste proberen weg te schrapen met een bot mesje. Probeer nog minder lijm te gebruiken, voorkomen is beter dan genezen.
Denk ook aan de hechtingsnaden bij de transaxle. Waarschijnlijk is daar niet veel meer van te zien, dus ik zou het hier niet veranderen, maar het beste kun je dit steeds controleren met een dryfit.
Ga zo door, je bent op de goede weg!