Hoofdsponsor

Daß ist ein gutes Gewehr... [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmmm, ik denk alleen niet dat de ouwe Mosin Nagant een goed geweer was...
Waarom geef je hem geen sniper in de hand, of nog beter zo een Russisch gasdrukgeweer waar de Duitsers zo dol op waren? (omdat het automatisch was)
Of hou je het toch maar bij die granaat?

Das is kein gewehr mehr, herr René, das ist ja ein granat gewurden...:laugh::laugh::laugh:
Maar ik zie wel waar je er mee naartoe wil, qua vormgeving van de handen.
Ziet er inderdaad beter/anders uit. Misschien het geweer eens omdraaien in de andere richting (met de loop naar rechts)...
Tenzij je schutter linkshandig is ?

Mark

nou, wat je merkt is dat de ' diepgang' van de pose verandert door het object dat gehanteerd wordt.
Ik vind dit grappig.
Een geweer of krant levert een houding op van; ' hmmm, interessant object'
Een granaat schetst opeens een vertrouwd beeld en je denkt er de Flak omheen.

Ik ga dit eens ooit herhalen met een zelf gemaakt turret en een commandant van een Panther of Tiger.
Het is misschien verleidelijk te discussieren over wat, en hoe er eventueel in zijn handen geplaatst kan worden, momenteel is mijn zorg meer wat dit anatomisch met de pose doet. Ik heb gisteren nog fiks wat gesneden om de houding beter te krijgen.
Met de juiste volumes op de juiste plek kan je eens beginnen aan de plooien.

Dan rest nog de vraag of Flakbemanningen getooid waren met uitrustingsstukken zoals nu het geval is.Deze vraag prevaleert momenteel. De pose met de granaat trekt me toch meer dan met het geweer.

Ik heb heel veel bewondering voor degenen die figurtjes zelf kunnen maken! Deze schijnt op een heel goede weg te zijn! Hoed af!

PS: Je kan misschien een Russisch antitankgeweer gebruiken....

Thierry

dank Thierry. Ik houd het denk ik bij de granaat.
Heel misschien giet ik hem en dan zijn de handen mooi te integreren op de granaat.

nou, wat je merkt is dat de ' diepgang' van de pose verandert door het object dat gehanteerd wordt.
Ik vind dit grappig.
Een geweer of krant levert een houding op van; ' hmmm, interessant object'
Een granaat schetst opeens een vertrouwd beeld en je denkt er de Flak omheen.

Ik ga dit eens ooit herhalen met een zelf gemaakt turret en een commandant van een Panther of Tiger.
Het is misschien verleidelijk te discussieren over wat, en hoe er eventueel in zijn handen geplaatst kan worden, momenteel is mijn zorg meer wat dit anatomisch met de pose doet. Ik heb gisteren nog fiks wat gesneden om de houding beter te krijgen.
Met de juiste volumes op de juiste plek kan je eens beginnen aan de plooien.

Dan rest nog de vraag of Flakbemanningen getooid waren met uitrustingsstukken zoals nu het geval is.Deze vraag prevaleert momenteel. De pose met de granaat trekt me toch meer dan met het geweer.
René........hij is weer subliem aan het worden....wat je vraag betreft over de uitrusting....heb zo eens gekeken op google afbeeldingen van in diene tijd.....het meeste klopt...alhoewel dat het pistool minder aanwezig was en de spade ook.....wel zag ik veel een mooi prachtig duits mes of dolk hangen ;)....tik maar eens Flakbemanning in en dan afbeeldingen ;)

Ik vind deze ook minstens even leuk als het geweer René ! Hij wordt echt sterk!

Dank U....

is nog niet definitief, de plooi.
is meer om te kijken of het goed uitkomt met hernieuwd volume.

Denk aan een nieuwe topic titel René, bijvoorbeeld 'Das ist ein Lange Züppositoir'. Het geweer is leuk, maar zo'n granaat met die metalen huls...ook niet mis. Dat er binnen de tijd die wordt genomen om een figuur neer te zetten, nog nieuwe ideetjes opkomen waarbij afgeweken wordt van het uitgangspunt, vind ik boeiend !

op een ander , ons beiden bekend forum kwamen de ideetjes los. Dat heeft te maken met de houding van de armen.
Hij kan ook als trofee een mooie vlag vasthouden.

mij gaat het vooral om de houding en de vaardigheid die ik opbouw. Wil meer 1/16 gaan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan