Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
er kan iets zich in je levenssfeer afspelen waardoor je erg dicht bij jezelf komt.
vreemd genoeg gaan bij mij de synapsen open en zet het op een snijden. sculpten kan voor getalenteerden een plezier zijn.
Voor mij is het soms oorlog.
ik plaats bewust mijn mutaties waar ik op verder ga borduren. Het zou zomaar kunnen zijn dat ik het niet goed zie maar dan overweeg ik strenge shocktherapie.
het zijn overigens kleine correcties maar die zorgen er wel voor dat de smock meer 'valt'.
de wat strengere mutaties geven een 'ronder' beeld rondom het figuur.
Ha René, was op vakantie en zo te zien heb je die tijd goed benut
Ik heb eerst alle foto's goed bekeken om te zien of ik je nog iets kan bijdragen. De jas vond ik onder de riem eigenlijk in de vorige versie er goed uitzien en nu is dat deel ook bijna goed, je kunt ook de jas ook onderaan wat plooien zodat er wat bolling in komt. De bovenkant lijkt nog werk in uitvoering, vooral de armen denk ik en dat wacht ik rustig af
Bij de broek vind ik dat je iets te veel plooien hebt, het lijkt nu alsof de broek te zwaar is en meestal zit een broek wat strakker en zitten plooien bij de knieen die vaak ook te zien zijn in de broek.
Het idee is verder zeer interessant, ik vind de combinatie met een vreemd geweer en de Read The F*chting Manuel geestig en het geeft een leuke glimlach aan je werk.
Blijf het met belangstelling volgen en vergeet niet dat klaar klaar is
Grt Johanna
het is het droevige lot van de eenzame figuursculpter die ten prooi valt aan zijn gevoel perfect te willen doen. Of op zijn minst eens een keer iets perfects heeft proberen te maken.
Ik kom er gaandeweg achter dat het best nog wat werk is ook.
de broek geloof ik op het moment wel, is meer concept maar ben gefocust op de jacke.
Ik vermoed dat er meer volume op de buik moet.
na een hele hoop getrek en geduw vond ik iets waarvan ik vond dat het volume van de jacke benaderd werd.
dat was worstelen met plasticiteit rond het middel, intakt laten uperbody waaronder door spanning van de stof plooien ontstaan ism contractie door de riem, maar op die plek moet het dan ook weer bloezen want het is een luchtig jack.
Aan onderste helft is het de bedoeling dat de stof wat opwipt maar de nadruk ligt vooral op de ruimheid van de jacke.
Hij komt tot leven René.
Plooien beginnen op hun juiste plaats te "vallen" en staan...
Telkens weer genieten om de kleine veranderingen te vinden die je hebt aangebracht.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.