Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
1/8Ferrari 126C2 van Promocom group toys, update 281111 [!]
Dank je Pascal! Ik ben naar BE gevlucht vanwege de "punt-komma politie" op het ons bekende Nederlandse forum met hun "ik ben de baas dus kop dicht" beleid Ik hoop dat ik hier asiel krijg.
Ik ga trouwens deze kit parallel met de 126C2 bouwen
Dit is een 1:12 model uit het atelier van Christian Gouel (resin, leer, messing) en 1000 klinknageltjes met een diameter van 0,5 mm die op de "vinnen" van de carrosserie moeten worden bevestigd
De kit is in een zeer beperkte oplage gemaakt en ik ben niet de eigenaar maak hem voor iemand. Vanzelfsprekend zal ik een dezer dagen een topic openen.
Ik heb ruim een jaar geleden na een hoop gedoe met ontbrekende onderdelen even een pauze ingelast. Ik ben toen gestopt op een moment dat ik zonder al te veel problemen de vervolgfases kon bouwen: ik had geen zin om met problemen te gaan beginnen
Ik ga de komende tijd de cockpit afbouwen, motor en monocoque samenvoegen, leidingen aanbrengen en de koelers aan de zijkanten hangen. Het zal niet snel gaan omdat ik tussendoor nog een andere kit ga bouwen.
De update van vandaag gaat over
de tankopbouw
hier zijn de rolbeugel en de hoofdsteun geplaatst en wat benzine leidingen en een olietank. Dat groene is volgens mij elektriek.
het dashboard
veel lichtjes, knopjes en klokken. Die puntjes bovenaan zijn de wijzers van de klokken
Hier is alles in elkaar gezet, wijzertjes waren redelijk gepriegel
Nee peter ik heb geen enkel onderdeel meer gekregen: ik heb bijna alles zelf gemaakt en iemand heeft voor mij de ontbrekende naven gedraaid dus ik heb nu gelukkig alles!
Mooi werk Ton, ziet er net zo uit als de 1/1 versie.
Op de eerste foto van je update staan de onderdelen, op de tweede foto is alles gemonteerd, maar waar komen de wijzerplaten vandaan ? Zijn het decals ?
Bedankt mensen, ik heb na al gedoe met die ontbrekende onderdelen er gelukkig nu weer zin in. Het blijft een prachtige kit!
Pascal het zijn decals die ik op het papier heb laten zitten en die ik vervolgens met blanke houtlijm heb vastgezet. Dat geldt ook voor de wijzers en de glaasjes.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.