Ook nog een schrijnwerker voor onze bureau.
Die zitten hier op het forum, lekker voordelig !
Groeten Rik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ook nog een schrijnwerker voor onze bureau.
Hmm, dit begrijp ik niet goed... leg eens ff uit wat je hiermee bedoelt, een waterkraan is een waterkraan of de leiding nu van boven, van beneden of van opzij komt???Het kraantje zelf wilde ik niet gebruiken omdat de leiding naar beneden vertrekt.
Hmm, dit begrijp ik niet goed... leg eens ff uit wat je hiermee bedoelt, een waterkraan is een waterkraan of de leiding nu van boven, van beneden of van opzij komt???
@uzzy & Walesha : het kraantje uit een setje van Tamiya (German jerry cans & oil drums) diende als voorbeeld. Het kraantje zelf wilde ik niet gebruiken omdat de leiding naar beneden vertrekt.
Een kraantje heeft geen bochtje, dat "bochtje" is apart, altijd geweest en nu nog (héhéhé... dat was mijn beroep dus: installateur sanitair en CV)... hij had dan toch dat bochtje kunnen afzagen en omkeren???een waterkraan is een waterkraan dat klopt maar je hebt onder,boven of zijaansluitingen
Zijn leiding loopt naar boven dus heeft hij een kraantje nodig dat naar boven loopt?
dus op de foto zie je achter de kraan het bochtje naar boven wijzen en de tamiya wijst het bochtje naar beneden
Allez dat denk ik toch?
Een kraantje heeft geen bochtje, dat "bochtje" is apart, altijd geweest en nu nog (héhéhé... dat was mijn beroep dus: installateur sanitair en CV)... hij had dan toch dat bochtje kunnen afzagen en omkeren???
Het kraantje van Tamiya vertrekt naar beneden en dat was NIET de juiste positie voor het gebruik in zijn diorama.@uzzy & Walesha : het kraantje uit een setje van Tamiya (German jerry cans & oil drums) diende als voorbeeld. Het kraantje zelf wilde ik niet gebruiken omdat de leiding naar beneden vertrekt.
Heeel knap gedaan Rik ziet er heel realistis uit!!
Veronderstel dat de kast zwart wordt(bakeliet) en de zekeringen wit??
Heu... slik, Rik, elektrik (op zijn Antwaarps ellentrik )
Mark