Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dank jullie voor de complimenten. Hier kan je volgen hoe de takel op het staketsel terechtgekomen is. Het paste minder keurig dan ik verwacht had, maar met wat contactlijm kan je ook hout aan plastic kleven.
De katrol moest gerepareerd worden, anders kon ik de ketting er ook al aanhangen.
Bedankt. Ik neem aan dat de autocorrectie in gang schoot en dat je "prachtige" bedoelde, Buzzy? Hier een setje Historex duiven en kippen dat ik op SMC op de kop wist te tikken.
Deze zijn iets minder gedetailleerd dan de ganzen van Doug's Original, want de veren zijn hier duidelijk alleen uitgevoerd met ingestoken mespuntjes. Maar de diertjes zullen de steenpartijen iets levendiger maken.
De "German Rucksacks" van Plusmodel zijn goed te detailleren met een acrylwash in de naden. Helaas geen verfinstructies en ook geen kleurenboxart. Ik heb gegokt dat het meestal bruin leer moest zijn. Hangsloten zijn Revell 90 en de duiven zijn nu zwart gespoten. De rode elementen zijn de houders voor de kraankit die oorspronkelijk op de Bergepanther zouden moeten gemonteerd zijn, ik ga die geel spuiten en vastmaken in de laadbak van de Maultier, op de juiste tussenafstanden om de onderdelen in op te kunnen bergen wanneer ze de kraan gaan demonteren.
Er zullen veel details te zien zijn op je dio, dat zal prachtig worden
Vraagje, die Historex dieren, zijn die niet op schaal 1/32? Of is het wel degelijk 1/35?
Ik vraag dit omdat Historex vroeger hoofdzakelijk 1/32 in hun cataloog had staan..
Je mag het verwachten op 14 december op BSMC, zelfs als het tegen dan nog niet af zou zijn breng ik het mee. En volgend jaar de gebruikelijke toer zoals Helchteren, Mol, Hoboken, we zien wel.
De figuren met Field Green kostuums hebben een schaduwbeurt gekregen met een donkergroene zelfgemengde kleur van Tamiya Dark Green en zwart.
De duiven zijn met grijs en wit van Vallejo behandeld, hier en daar gemaskeerd met kneedgom. Er komen nog wat roze accenten op. De radio is lichtbruin gespoten, afgeplakt en vooraan Vallejo wit gemaakt. Het wandelende heerschap is ook met grijs geschaduwd.
Om het groen apart te schaduwen van het zwart van de laarzen, zijn die na het behandelen met donkergrijs afgeplakt met kneedgom. Het resultaat is op de foto's te merken als donkere banden.
Omdat de laatste post de mist ingegaan is, hier even een herhaling en een nieuwe update. De meeste figuren hebben hun hoofd teruggekregen en de radio is gereconstrueerd volgens de foto uit de laatste post.
Knappe schilderwerken en toffe weergave van de radio.
Een kleine opmerking over de dame. Haar kleur van kleed is nogal aan de felle kant.
Ga je dit nog afzwakken of bewerken ?
Hallo Steven, Heb je die figuurtjes met vallejo geschilderd ? Dan heb je waarschijnlijk ook last van het blinken van de verf (of is het door de flits van je fototoestel dat ze zo blinken). Ga je er er nog een matte vernis opzetten ?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.