Hoofdsponsor

1/35 KO Sherman M4A1 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben het oneens met Famo en GUnit, ik zou hem zo laten !

In de veronderstelling dat het een uitgebrand wrak is, zal het verschil tussen verbrande en niet-verbrande verf abrupt zijn. Dus overgangen in de roesttinten hoeven niet. Althans, zo zie ik het...

Prachtig model ! Prijzenpakker !

Groeten Rik

Prachtig Martin.
Het enige wat je eventueel nog zou kunnen aanpakken is de vlag. Die ziet er (op de foto's) nog erg helder en nieuw uit.

Peter

Dit is een prachtig Sherman, iets namaken van een foto is zeker niet simpel. Dus een heel grote staande ovatie.

Grtz Bart.

Bah, ik vind hem maar niks... Wat een gedrocht....

JUST KIDDING!!! Ongelooflijk werk man! echt WAUW!!!!

Fantastisch werk! Ik zou er niets aan veranderen... misschien zou ik nog een figuurtje ernaast plaatsen maar voor de rest vind ik het perfect.

Thierry

Bedankt voor de complimenten,
Nee geen figuur bij dit model, de focus moet volledig op de tank liggen en de rest zal alleen maar afleiden.

Ik ben nog bezig met de laatste dingetjes

groet Martin

Zo'n model moet een desolate uitstraling hebben, verhoogt het dramatische aspect vind ik, geen figuurtje dan.

sprakeloos van deze,

misschien nog een kleine donkerder rand tussen het verbrande en niet verbrande deel:

DSCN1096-small-600x449.jpg

Maar voor de rest.. gewoon prachtig..

Bedankt voor de foto Silenzo, echter het effect wat je hier laat zien komt door de combinatie van de lak op de auto als het dunne metalen frame.
Een Sherman tank heeft zijn verf er op gebakken wat een stuk steviger is.

hier zijn wat fotos die ik gebruikt heb als inspiratie voor dit project

o1w.gif

cuioiuu-1_zps5beeb215.jpg

KOedM4ShermanDVburnedtracks_zps0241e204.jpg
(fotos via twenot member Martin Dogger en Willem Visser) nogal grappig als je de twee namen combineerd.

Groet Martin

Laatst bewerkt:
had na het posten ook al foto's teruggevonden met en zonder de zwarte rand tussen het verbrande deel en het niet aangetaste deel... en vroeg me af waarom de ene keer wel en de andere keer niet... dus bij deze bedankt voor het antwoord

Een topic met waardevolle bouw eigenschappen
en vooral wat een foto in modelbouw instant kan brengen

knap gedaan ,

tom

Hij is helemaal af. Het grondwerk is een beetje met pigmenten bijgewerkt. En de schone zijde is met wat washes en pigmenten vies gemaakt.

IMG_8347.JPG

IMG_8349.JPG

IMG_8350.JPG

IMG_8351.JPG

IMG_8353.JPG

IMG_8355.JPG

IMG_8359.JPG

IMG_8356.JPG

IMG_8357.JPG

Groet Martin

Martin........man...man.....dit behoort echt tot de topklasse.....:8:8:8......echt mooi afgewerkt...diep in detail gegaan........zeker op gebied van schilderen .......topie man.......hoop nog vele mooie dingen te zien van u......:):)

Schitterend werkje Martin. Geheel mooi samengebracht met de pigmenten en washes.
Pracht stukje modelbouw. Valt in de categorie van de topbouwers.
Zeker een prijzenpakker.

Mark

Kan zo mee met de besten op deze planeet ! Sublieme roestwerken ! De tank vormt echt een geheel met de minder gehavende zijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan