Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben het oneens met Famo en GUnit, ik zou hem zo laten !
In de veronderstelling dat het een uitgebrand wrak is, zal het verschil tussen verbrande en niet-verbrande verf abrupt zijn. Dus overgangen in de roesttinten hoeven niet. Althans, zo zie ik het...
Bedankt voor de foto Silenzo, echter het effect wat je hier laat zien komt door de combinatie van de lak op de auto als het dunne metalen frame.
Een Sherman tank heeft zijn verf er op gebakken wat een stuk steviger is.
hier zijn wat fotos die ik gebruikt heb als inspiratie voor dit project
(fotos via twenot member Martin Dogger en Willem Visser) nogal grappig als je de twee namen combineerd.
had na het posten ook al foto's teruggevonden met en zonder de zwarte rand tussen het verbrande deel en het niet aangetaste deel... en vroeg me af waarom de ene keer wel en de andere keer niet... dus bij deze bedankt voor het antwoord
Martin........man...man.....dit behoort echt tot de topklasse...........echt mooi afgewerkt...diep in detail gegaan........zeker op gebied van schilderen .......topie man.......hoop nog vele mooie dingen te zien van u......)
Schitterend werkje Martin. Geheel mooi samengebracht met de pigmenten en washes.
Pracht stukje modelbouw. Valt in de categorie van de topbouwers.
Zeker een prijzenpakker.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.