Hoofdsponsor

1/72 KURSK submarine scratchbouw 1:72 [DONE]

Daarom dat ik ook meteen gevolg geef aan Droop zijn vraag:P.

Ik ben inmiddels een stuk verder met het betegelen.
Het achterschip is betegeld en geseald.

1_P6150001_goed.jpg

Het verschil tussen een gesealde tegel en een tegel welke nog niet is geseald is duidelijk te zien.

1_P6150003_goed_goed.jpg

Het voorschip.Dit is nog een echte "bouwplaats".Er moet hier nog veel werk verzet worden.

1_P6150004_goed.jpg

1_P6150007_goed.jpg

Het aftekenen van de missile luiken.

1_P6150005_goed.jpg

Tegels op het achterschip.

1_P6150008_goed.jpg

1_P6150010_goed.jpg

1_P6150012_goed.jpg

1_P6150011_goed.jpg

Ron.

Ron,

Zo te zien begint het lekker op te schieten met de plakkertjes.
Het verschil tussen een wel of niet gesealde tegel is inderdaad goed te zien.
Nog even volhouden.

Ron,

Zo te zien begint het lekker op te schieten met de plakkertjes.
Het verschil tussen een wel of niet gesealde tegel is inderdaad goed te zien.
Nog even volhouden.

Dank je wel,Wim.Fijn om een hart onder de riem te krijgen.
Maar eigenlijk is het wel leuk werk,het is niet zo erg moeilijk,alleen veel werk.

Maar het schiet op,daar gaat het zich om.

Ron.

Idd, Ron die zijn van die klusjes die je echt volhardend moet afmaken. :O Maar blijf het resultaat in gedachte houden. Dat is waar het om gaat. :P

Dus nog een keertje voor je Ron. Lekker blijven plakken, he. ;)

Ja ach...het einde komt in de verte toch wel in zicht.Alleen nog het dek en dan is dit achter de rug.
Is toch wel leuk werk,alleen veel werk:P.

Ron.

En zo komt er bijna een einde aan het tegelwerk.

Op dit moment moet ik alleen nog de bovenkant van de boeg betegelen...

En dan komt de primer erop.

Ron.

:8...Ja het is wel leuk werk,maar het is ook leuk als deze klus gereed is.
Nu begint de romp tenminste wat te lijken.

Ron.

En vandaag heb ik de romp in de primer gespoten.

1_P6200003_goed_BE.jpg

1_P6200004_goed_BE.jpg

1_P6200005_goedBE.jpg

1_P6200006_goed_BE.jpg

1_P6200008_goed_BE.jpg

Goed te zien is dat ik(onbewust)op enkele plaatsen de primer wat lichter heb gespoten.

1_P6200007_goed_BE.jpg

Straks nog enkele foto`s van de verhoudingen....

Ron.

Verdikkeme Ron, nu valt het pas op hoe groot de sub is. :O

Of ben jij gekrompen? :laugh::laugh:

Droop

:D het lijkt meer op een 1 mans duikboot schaal 1/1 :D

wat een sigaar ron ik zag de foto s en dacht dat er iemand met een rc romp lag te zwaaien maar het is de kursk. ik hoop dat je geen verfpotjes van ravel gaat gebruiken want dat gaat een flinke duit aan verfpotjes kosten ;)

ze ziet er in ieder geval machtig mooi uit net de maat voor op de schoorsteen mantel te zetten 8)

serieus geval Ron.

straks haal je het nieuws nog wegens mogelijke terroristische aanslag in nederland.
diegene die er niks vanaf kent ,zou gaan denken dat je een telegeleide raket aan het bouwen zijt.

Man man man, wat is dat "a tall lady" :O

Btw, ik heb alvast de "Typhoon" tekeningen apart gelegd voor wanneer we elkaar op (hopelijk) Whatever Day tegenkomen.

Zo kun je goed zien hoe groot de sub wordt!

Kijk maar uit dat je zoon er binnenkort niet mee wegvaart :8

:D het lijkt meer op een 1 mans duikboot schaal 1/1 :D

wat een sigaar ron ik zag de foto s en dacht dat er iemand met een rc romp lag te zwaaien maar het is de kursk. ik hoop dat je geen verfpotjes van ravel gaat gebruiken want dat gaat een flinke duit aan verfpotjes kosten ;)

ze ziet er in ieder geval machtig mooi uit net de maat voor op de schoorsteen mantel te zetten 8)

Ja,ze is een flinke dame.Daarom dat ik deze foto`s heb geplaatst.Zodat jullie weten waar ik over schrijf:laugh:.

Ron.

serieus geval Ron.

straks haal je het nieuws nog wegens mogelijke terroristische aanslag in nederland.
diegene die er niks vanaf kent ,zou gaan denken dat je een telegeleide raket aan het bouwen zijt.

Ja,dan zal ik beter maar geen buiten foto`s van haar maken.Je weet maar nooit:ph34r:.

Ron.

Man man man, wat is dat "a tall lady" :O

Btw, ik heb alvast de "Typhoon" tekeningen apart gelegd voor wanneer we elkaar op (hopelijk) Whatever Day tegenkomen.

Het is een flink stuk van mijn woonplaats vandaan.En waarschijnlijk is de KURSK dan al verhuist naar haar nieuwe basis.

Ron.

Terug
Bovenaan