Hoofdsponsor

1/35 M113 Fitter [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum
Terug naar start :)
Welke tracks lagen er hier dan op? Zo te zien link by link? Of waren dit dropveters?
Mocht je de link by link niet meer nodig hebben, en je hebt deze nog niet weg gekieperd, dan heb ik wel interesse... We regelen het anders wel via PB, laat maar weten ;)

Benieuwd naar de veranderingen welke je gaat doorvoeren...

Ik vind het prima dat je de tracks ook vervangt. Bij de vorige had je problemen om de lengte te doen kloppen, maar dat was van de zijkant wel goed te zien.

Geen idee van van welke firma de tracks waren i had ze gekregen Beyond, maar er was niets meer van te redden want anders had je ze zo kunnen krijgen van me gratis en voor niets :)

Steven ze waren inderdaad iets te kort uitgevallen maar simpel op te lossen door een stukje plastic ertussen te plaatsen en een beetje camoufleren in de ondergrond ;)

Hey,

Oeps, ga terug naar start en ontvang geen 500,-€ want je mag herbeginnen.... :) ;)
Drastische maatregel die je genomen hebt, maar ik heb begrip als je zegt dat het niet goed was. Daarin zie je de 'grote' mannen.... knap :) ;)

Danny ik heb geen idee wat het heeft veroorzaakt dat het een white wash leekt afijn het is gebeurd :(

Swaken inderdaad jammer geen 500 euro :) maar ach nu kan ik wat dingen iets anders doen voor een iets eter resultaat hoop ik.

Vandaag een middagje geplakt en gespoten en voor de verandering eens andersom gewerkt :)
Nu alles even goed door laten drogen voordat de basis laag erop gaat.

9f6e3518276e5bbeedafbc2bf329e4ba.jpg

4575d77108aa749b79f000c37de95447.jpg

Bedankt Rik.

Vandaag het koekblik gespoten en sorry een beetje slechte belichting met dit gezellige weer.
Nu weer lekker laten drogen en dan kunnen we weer met de washes aan de gang.

0b39e889b578543fb835bb06ecdeb219.jpg

01a824f7b7a5a0114de0bc2a56c33a2f.jpg

a33bc1a04ab51fe4eaa221845a4c47ca.jpg

Zit echt niet mee met het Fittertje momenteel.
Ten eerste heb ik zelf een beetje lopen knoeien met een te dikke wash **** happens :?
Gelukkig was dat niet het ergste achteraf want ik ben absoluut niet tevreden over de basiskleur, ik mis gewoonweg de groene waas die je op de echte voertuigen ziet.
Dus ben aan het mixen geslagen om een redelijke correcte kleur te krijgen, ben er nog niet maar gaat er al een beetje op lijken :) en dan maar weer overspuiten.

91c7815284338e963c2ecaf176fd7e89.jpg

Laatst bewerkt:
Die kleuren van de IDF zijn niet de makkelijkste om te mixen :nowink:
Anders toch al een geslaagd model hoor ;)

Inderdaad Beyond zeer lastige kleuren maar de kleur die kleur die nu op het model zit is echt niet naar mijn zin dus word weer overspuiten :(

Ook deze is na wat mixen van kleurtjes in een nieuw jasje gespoten.

Op de foto is hij wat bruinig, de camera had het er wat moeilijk mee :)
612336e6a36774840376b274697f89c2.jpg

Zoiets is het dus deze foto is een beetje bewerkt in Photoshop om toch een idee te geven van ongeveer de juiste kleur.
2a7afb3fc3a45bac1ace31d8ef15e76c.jpg

Amaai Ron ge hebt er moed in ok het moet juist zijn
Voor mij is en was dat allemaal goed hoor ik ken daar niet veel van he en dan mijn kleur handicap laat me in de steek om dat te kunnen zien
Ik kijk alleen naar de mooie afwerking en .............. die mag er best zijn , trouwens bij al de leden hier op het forum het zijn hier allemaal topbouwers
Grt
Marc

Thnks mannen en nu kijken hoever we deze keer komen :)

Coachke ik ben af en toe net een pitbull als die iets vast heeft laat hij ook snel los ;)

Zit nu nog te denken of ik de markeringen er nog op zal zetten?

Terug
Bovenaan