Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bmf zit er mooi op Patje geheel ziet er ook goed uit zal heel mooi zijn als hij in de lak staat.
En he geen dank he doe het graag.
Gr
Dirk
filmpjes? doe ik zelfs niet Marc.Het komt wel goed hoor dat is zeker.Gelukkig heb ik de nodige materialen in huis om te schuren als het nodig is.Als je vernist moet je doorwerken hoor.
Stoflaagje erop enkele minuten later 1 of 2 echte vernislagen erop. Gedaan!
Indien niet goed,schades herstellen ,licht schuren met schuurpadje en opnieuw in de vernis.
Niet teveel naar die amerikaanse autofilmpjes kijken,zo spoten ze hier in Europa 20 jaar terug.
Ik doe meestal als ik met BMF werkt eerst de hoeken met een stukje BMF en dan pas de lange stukken.
Ik deed zojuist de eerste laag op de twee deuren en het ziet er veel belovend uit,benieuwd wat het word eenmaal alle lagen zijn gespoten.Op de bus staat hoogglanslak maar ik merk op dat de glans er niet helemaal is,is dit nu omdat dit de eerste laag is? kan zijn maar wacht af eenmaal het droog is.
De lak moet om helemaal uitgehard te zijn 18 uur drogen dus dat word enkele dagen werk he,ondertussen doe ik gewoon verder aan de andere kleine werkjes.
Ik toon vanavond de deuren eens kunnen jullie zelf oordelen.
Patje.
ach maatje da komt echt wel goed zenne.geeft nie al doende leert men he