Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo ik ben reeds goed bezig an de twee figuren dus daarom es wat foto's ervan he.
Je moet er niet teveel van verwachten daar ik er echt niets van ken dus ik deed wat ik kon om toch hun laagje verf te geven.
Hier zijn dan vader en dochter mercury.
Hou er rekening mee dat deze bij lange nog niet klaar zijn he.
attachment.jpg
zo pa en dochter op een stukje metaal draad gezet om netjes zonder vinger afdrukken te kunnen vast houden tijdens het verven
attachment.jpg
zo zie je het wat beter
attachment.jpg
om wat snel te gaan deze foto's reeds al
attachment.jpg

attachment.jpg
en hier is pa dus
attachment.jpg
hij is duidelijk groter zoals je ziet he
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
al een klein stipje verdonkert hier en daar.
Voor mij is dit echt goed zo dus ga ik gewoon ook zo verder he.
Zo mensen en nu naar bed toe dus slaapwel aan iedereen hier en tot later op de dag.zie je gelijk dan al geplaatste decals.
Patje.

Ik ben erg blij dat ik dus eindelijk zo ver ben geraakt en de wagen word best mooi.Wou ik nog effe kwijt he.;)

Vandaag doe ik decals op de mercury en ga de voor en achter bumpers voor bereiden.
Vervolgens nog de deuren afwerken ,dus de binnenplat ervan in de juiste kleur zetten en dan die gaan plaatsen op de wagen als die eenmaal in de glanslak zit.
Ik zal trachten deze week toch nog de eindlak te gaan halen en die dan te gaan gebruiken voor de mercury want de tijd word krap he mensen.erg veel is er niet meer te doen aan deze wagen maar het zijn de kleine dingen die soms tijdrovend kunnen zijn he.
Zo en nu weer aan de slag.Tot later he
Patje.

Hey Patje vind die figuren best goed geslaagd ze, denk dat ik het zelf niet beter zou kunnen.

Om jullie wat te teasen zoals dat het zet ik wat dryfits tentoon lololololol.

attachment.jpg
achter bumper
attachment.jpg
komen mooie rode lampjes in he
attachment.jpg
grill die reeds lange tijd lag te wachten met verlichtingskabels(dummy's)
attachment.jpg
Werd al voorzien van nodige gebruiksschade;)
attachment.jpg
en zoals je ziet de kabels zitten klaar om in de motorruimte te worden vastgezet aan de stroomblok naar de bediening in de wagen he.
En nu weer verder mensen.

Zo dan vandaag als laatste de fotos van de verdere verfwerken aan interieur en dergelijke.Ik moet zeggen dat het er beter uitziet in het echt hoor.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

stuur krijgt nog afwerking hoor en blijft niet zo,je ziet naast de drivers seat de sigaren aansteker geplaatst en de contact sleutel naast het stuur reeds.
Zo tot morgen met de plaatsing van de eerste clearparts,lampjes dus.
Patje.

Helemaal goed Patje de lak de figuren afijn het hele project man geweldig
En in eens zo snel petje af man.

Gr
Dirk

Ps de figuren werk je prachtig af

Hey maatje ja dank zij jou kan ik dat nou he,zat anders in zak en as nietwaar en moest ik dan het project zonder gaan doen.Nou ik doe deze week nog alles verder en dan volgende week eindelijk aflakken en late drogen zo een dagje of drie.Kan ik direct erna de hele wagen gewoon gaan samen stellen want dat zal nog het enige zijn dat eraan moet gebeuren.Mag niet vergeten de bandjes te schuren he;)

Goede middag allemaal,vandaag een halve dag vrij genomen en ga mijn bus motip hoogglans halen(vernis)
Kan ik deze week nog de mercury in de eindlak zetten en dan mooi gaan samenstellen.
Patje.

zal ik ook doen want moet echt goed zijn,ondertussen in afwachting zet ik de wagen zijn kleine onderdelen vast zoals de grill en de achter bumper met rode verlichting.Het stuur werd gisteren reeds geplaatst en geverfd,straks ook daar de afwerking want moet deels Italiaans rood worden.
Moet nog de zetels verweren en dan de binnenkant dak doen en raamstijlen ook de binnenkant.Nog heel wat werk he.Daarna de BMF aanbrengen en de ramen die doe ik na de aflak.zal uiterst voorzichtig te werk moeten gaan dan.Gelukkig heb ik genoeg materiaal om de lak ermee te beschermen want mag het nie geroomd hebben dat er een kras of een drup lijm zou op vallen.Maar goed dat komt wel allemaal in orde he Bubblegum.
Patje.

Goede namiddag allemaal,ik ben begonnen aan het verwerken van de Bare metal foil en dat gaat echt goed.Het neemt tijd in beslag maar is de moeite waard om doen omdat de resultaten er mooier bij worden he.Ik ga vanavond de Foto's ervan plaatsen.Tot vanavond he.
Patje.

He Patje ja dat bare metal foil is geweldig spul je hebt er wel geduld voor nodig maar het resultaat is er dan ook naar.
wach met spanning op de foto,s.

Gr
Dirk

Inderdaad een werkje van geduld,maar zoals je zegt het resultaat zal er naar zijn.Nog enkele uren geduld maatje het zal er snel zijn.Voor ik publiceer zet ik al een eerste laag hoogglans lak op de body maar moet dan wel nadien decal aanbrengen,zoals je weet gaat dat beter op een gladde ondergrond he.
Tot vanavond dan .
Patje.

Om jullie geen loze belofte te geven zet ik alvast drie foto's van de gedane werken tot nu toe.
Niet echt tevreden over en ga dus een klein stukje herbeginnen.
Nu ja al doende leert men he.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
dat is tot nu toe de update en vanavond moet dit echt afzijn zodat ik de mercury snel kan gaan aflakken.
Tot laters, Patje.;)

Patje begrijp ik dat je de bare strips ook gaat aflakken ?
de strips zitten aardig goed zo Patje en ik zie dat jij ook wat problemen hebt met de hoek raamstijlen ik loop daar ook nog mee te expirimenteren best wel moeilijk om ze mooi te krijgen.
Succes Patje

Gr
Dirk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan